آغاز ثبت‌نام 17 هزار حامی در استان زنجان


آغاز ثبت‌نام 17 هزار حامی در استان زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: به منظور حمایت از ایتام و فرزندان محسنین پویش مردمی جذب 17 هزار حامی و خیر در این نهاد راه‌اندازی شده است.

هدایت صفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام به منظور حمایت از کودکان یتیم و بی‌سرپرست اجرایی می‌شود، اظهار کرد: رسیدگی و تکریم ایتام و نیازمندان از سفارشات موکد قرآن‌کریم و از کارهای است که ائمه‌اطهار (ع) شخصا انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه حمایت از نیازمندان در دستور کار کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان قرار دارد، گفت: پویش ثبت‌نام ۱۷ هزار حامی در استان آغاز شده و این در حالی است که ۱۳۳۱ کودک نیازمند فاقد حامی شناسایی‌ و چشم‌ انتظار کمک‌های حامیان نیکوکار هستند.

صفری افزود: در این طرح برای هر فرزند نیازمند حمایت، شماره کارت ۱۶ رقمی در نظر گرفته ‌شده است که حامیان می‌توانند با مراجعه به خودپردازهای عضو شتاب به‌صورت مستقیم برای فرزند معنوی خود، وجه حمایتی را واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه خیران می‌توانند با پرداخت ماهانه ۱۰ هزار تومان در این پویش از نیازمندان در قالب طرح اکرام و محسنین حمایت کنند، گفت: تسهیل‌سازی فرآیند پرداخت مبالغ حمایتی از جمله رویکردهای این نهاد در اجرای این طرح است.

صفری با اشاره به فعال‌سازی اپلیکیشن‌های مختلف تلفن همراه برای اجرای این طرح و دریافت کمک‌های حامیان اظهار کرد: حامیان می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، ثبت‌نام در پایگاه اینترنتی www.ekram.emdad.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در این طرح به‌عنوان حامی شرکت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...