دستگیری باند سارقان خودرو در اهواز


دستگیری باند سارقان خودرو در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سارقان خودرو که بعد از سرقت اقدام به اوراق و سپس فروش قطعات خودرو می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ محسن دالوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و منزل در برخی از نقاط اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند پنج نفره سرقت خودرو و منزل را در خصوص سرقت‌های رخ داده شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی، دستگیر کنند.

دالوند بیان کرد: در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه متهمان، اموال سرقتی زیادی از جمله سه دستگاه خودروی سواری پراید که به صورت صد درصد اوراق شده بودند، یک دستگاه موتورسیکلت، هشت حلقه لاستیک زاپاس خودرو، تلویزیون‌های خانگی، پمپ‌های آب، باطری خودرو و مقادیر زیادی لوازم برقی و گازی منزل کشف و سارقان در بازجویی‌های پلیسی به ۱۱ فقره سرقت خودرو و منزل در نقاط مختلف اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی، تصریح کرد: تجهیز خودرو به وسایل بازدارنده از سرقت از مهم‌ترین راهکارهای موثر در پیشگیری از سرقت خودرو است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا