توصیه وزیر آموزش وپرورش به بوفه داران مدارس


توصیه وزیر آموزش وپرورش به بوفه داران مدارس

حاجی میرزایی با اشاره به ماجرای وجود کیک های مشکوک در برخی از بوفه مدارس گفت: توصیه ما به همه مدارس این است که بوفه‌ های مدارس منحصرا از مراکز رسمی توزیع، اقلام مورد نیاز دانش آموزان را خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان، «محسن حاجی میرزایی» در حاشیه تجلیل از پژوهشگران دانش آموز که امروز(23آذرماه 1398) در دبیرستان پسرانه فرهنگ برگزار شد درباره پیگیری ماجرای وجود کیک‌های مشکوک در مدارس گفت: این کیک‌ها لزوما در مدرسه یافت نشده است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: در برخی از استان ‌ها داخل بعضی از کیک‌ ها قرص‌ هایی قرار داده شده و بررسی‌ ها نشان می ‌دهد این کار در فرآیند تولید رخ نداده است.

وی ادامه داد: این قرص‌ ها تغییر شکل و رنگ نداشته است. بنابراین در فرایند تولید وارد کیک ‌ها نشده بود.با توجه به این شرایط توصیه ما به همه مدارس این است که بوفه‌ های مدارس منحصرا از مراکز رسمی توزیع، اقلام مورد نیاز دانش آموزان را خریداری کنند و اولیا هم این اقلام را کنترل کنند، چون خوراکی‌ هایی که چنین تغییراتی در آن ایجاد شده است قابل مشاهده بوده و کاملا قابل دسترسی است.

حاجی میرزایی تاکید کرد: مسئولان امنیتی هم درصدد پیدا کردن عوامل این کار هستند.

وزیر آموزش پرورش همچنین به پرداخت مطالبات حق التدریس‌ ها نیز اشاره کرد و گفت: یکی از اهدافمان این است هیچ پرداختی در آموزش و پرورش به تاخیر نداشته باشد. خوشبختانه برای سال قبل تمهیدات لازم انجام شد. امسال هم هماهنگی‌ هایی شد تا در ماه ‌های آینده به سرعت کاستی‌های قبلی را جبران کنیم.

پایان پیام/260

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان