کمبودی در عرضه میوه و خشکبار شب یلدا نداریم/ قیمت ها افزایش نمی یابد


 کمبودی در عرضه میوه  و خشکبار شب یلدا نداریم/ قیمت ها افزایش نمی یابد

امامی امین با بیان اینکه مشکل خاصی برای شب یلدا نداریم همه چیز به وفور در بازار وجود دارد گفت: حال حاضر بازرسان ما در سطح بازار مستقر بوده و همه امور را رصد می کنند.

«محمد امامی امین» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان در خصوص برنامه های شب یلدا گفت: ما از ماه پیش با تقویت و افزایش گشت ها ی بازرسی ، تعزیزات و گشت های مشترک، کنترل و نظارت بر قیمت کالا ها در بازار را آغاز کردیم و هر روز گزارش های مربوطه در این خصوص توسط بازرسان اصناف و سازمان صمت برای ما ارسال می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر یک نظارت کلی در سطح بازار حاکم است تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به هماهنگی که بین ما و سازمان میادین میوه و تره بار تهران وجود دارد، تلاش شده به اندازه کافی و به وفور، میوه شب یلدا در بازار عرضه شود و در این زمینه مشکل خاصی نداریم.

وی با اشاره به قیمت اقلام شب یلدا اظهار کرد: طبیعی است وقتی عرضه یک کالا در بازار زیاد باشد، قیمت ها افزایش نمی یابد، بنابراین نگرانی خاصی برای شب یلدا نداریم.

امامی امین در خصوص قیمت میوه شب یلدا بیان کرد: با توجه به اینکه میوه شب یلدا هم به وفور در بازار وجود دارد و با عرضه زیاد هم بازار خود به خود قیمت ها را تنظیم می کند در این زمینه هم مشکل خاصی نداریم.

معاون امور اقتصادی استاندار تهران افزود: البته ما هر جا که گران فروشی و احتکاری وجود داشته باشدحتما برخورد قاطع خواهیم کرد در حال حاضر نیز بازرسان ما در سطح بازار مستقر بوده و همه امور را رصد می کنند.

وی با اشاره به قیمت اجیل و خشکبار گفت: با توجه به اینکه اجیل کیفیت های مختلف دارد لذا قیمت آن هم متفارت می باشد ولی الان عدد مشخصی ندارم.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم