کشف کیک حاوی قرص در شهر جیرفت 


کشف کیک حاوی قرص در شهر جیرفت 

پیرو گزارش تلفنی متصدی بوفه یکی از مدارس سطح شهر جیرفت مبنی بر وجود یک عدد قرص داخل یک نوع کیک، بلافاصله کلیه بازرسین بهداشت محیط در قالب 4 تیم از تمامی مدارس دارای بوفه این شهر بازدید کردند.

خبرگزاری شبستان - جنوب کرمان: امروز در پی نگرانی یکی از والدین دانش آموزان در شهر جیرفت مبنی بر پیدا شدن قرص در یک نوع کیک در یکی از مدارس، خبرنگار خبرگزاری شبستان در این خصوص با مسئول واحد بهداشت و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان جیرفت، گفت و گو کرد.

«اکبر اسفندیاری»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: پیرو گزارش تلفنی متصدی بوفه یکی از مدارس سطح شهر جیرفت مبنی بر وجود یک عدد قرص داخل یک برند کیک، بلافاصله کلیه بازرسین بهداشت محیط در قالب ۴ تیم از تمامی مدارس دارای بوفه این شهر بازدید کردند.


مسئول واحد بهداشت و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان جیرفت، با بیان این مطلب که نمونه مشاهده شده جهت بررسی به آزمایشگاه تحویل شده، افزود: در بررسی های کار شناسان به جز مدرسه ذکر شده هیچ گونه مورد مشکوک و کیکی با این برند مشاهده نشد.

وی، اظهار داشت: بازرسین بهداشت محیط ضمن نمونه برداری از کیک موجود و از عمده فروشی های توزیع کننده این کیک بازدید کردند و در بررسی چند کارتن حاوی این کیک هیچ مورد قرصی در این برند مشاهده نشد.

اسفندیاری، تاکید کرد: اما با توجه به حساسیت موضوع و جلسه هماهنگی با معاونت غذا و دارو مقرر شد، از ساعت ۱۲ و نیم ظهر امروز ۶ تیم متشکل از بازرسان بهداشت محیط و کارشناسان غذا و دارو از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح عرضه بازدید کنند و از برندهایی که در شهرستان های مجاور و دیگر استان ها که در آنها قرص وجود داشته نمونه برداری شود.

مسئول واحد بهداشت و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان جیرفت، از مغازه داران درخواست کرد که در عرضه مارک های متفرقه دقت کنند و در ادامه گفت: مغازه داران اغذیه فروشی ها به هیچ وجه از فروشندگان دوره گرد خریداری نکنند و محصولات غذایی را از عمده فروشی های معتبر خریداری کنند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط