اختصاص 20 میلیارد تومان به طرح های اشتغالزای خراسان جنوبی


اختصاص 20 میلیارد تومان به طرح های اشتغالزای خراسان جنوبی

زنگنه گفت: با پیگیری های استاندار خراسان جنوبی، 20 میلیارد تومان اعتبار برای طرح های اشتغالزا در مناطق روستایی و شهرهای کم برخوردار خراسان جنوبی اختصاص یافت.

«محمد زنگنه»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی تفاهم نامه ای به مبلغ 10 میلیارد تومان برای طرح های اشغالزا با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان منعقد کرد.

مدیر شعب صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی افزود: این تسهیلات برای ایجاد اشتغال در قسمت هایی که نمی توانیم از محل قانون روستایی تسهیلات اعطا کنیم، برای شهرها و مناطقی که از این محل تسهیلات نگرفته اند، تعلق می گیرد.

زنگنه ادامه داد: این تسهیلات تا سقف 500 میلیون تومان برای هر طرح اشتغالزا در حوزه هایی مانند صنایع دستی، فناوری اطلاعات، اپلیکیشن ها، شرکت های دانش بنیان و به طرح هایی که نیازی از مردم را برطرف می کند تعلق می گیرد.

وی بیان کرد: طرح های اشتغالزا بعد از دریافت از طریق صندوق کارافرینی امید و یا اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اتسان در کمیته استانی بررسی و سپس به این طرح ها تسهیلات قرض الحسنه چهار درصد اعطا می شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات اعطایی در حوزه های دام و کشاورزی در اولویت تسهیلات صندوق نیستند، گفت: صندوق کارآفرینی امید برای طرح های حوزه دامداری و کشاورزی پرداختی ندارد.

مدیرعمل صندوق کارآفرینی امید همچنین از اختصاص 20 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی خبر داد و گفت: با پیگیری های استاندار خراسان جنوبی؛ مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در این خصوص قول مساعد داده که امیدواریم محقق شود.

زنگنه گفت: این تسهیلات برای طرح های مناطق روستایی و شهرهای کم برخوردار تا سقف 100 میلیون برای هر طرح پرداخت خواهد شد.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر