ناجا با برخورد مدبرانه اجازه میدان داری به اشرار را نخواهد داد


ناجا با برخورد مدبرانه اجازه میدان داری به اشرار را نخواهد داد

شمس گفت: اشرار در اعتراضات اخیر به اموال عمومی خسارت وارد کردند، این کار اشتباه است و نیروی انتظامی با اقتدار و برخورد مدبرانه اجازه میدان داری به آنان را نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شیخ «یعقوب شمس» ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی حافظان نظم وامنیت،گفت: نیروی انتظامی یکی از دستگاه های مهم و سازنده امنیت جامعه بوده که همواره با کمک مردم و تقدیم هزاران شهید در عرصه تأمین امنیت پیشگام است.

امام جمعه اهل سنت با بیان اینکه امنیت به خودی خود به وجود نمی آید، تأکید کرد: بحمدالله نیروی انتظامی توانمند و مقتدر برای حفظ و تأمین امنیت مردم به وظایف خود در حوزه نظم وامنیت به درستی عمل کرده است.

این مقام مسئول گفت: ملت شریف و شهیدپرور ایران شاهد آن هستند که سالیانه صدها نفر از عزیزان در نیروی انتظامی، در راه مقابله با مخلان امنیت کشور برای تأمین امنیت پایدار به شهادت می رسند که همگی مدیون خدمات نیروی انتظامی هستیم.

وی با بیان اینکه امنیت، نقش بسیار مهمی در جامعه داشته وسخن اول همه ملت ها است، افزود: معتقدم بدون غذا می توانیم زندگی کنیم اما بدون امنیت هیچ فردی توان زندگی را نخواهد داشت.

امام جمعه اهل سنت جزیره کیش با اشاره به رابطه مستقیم امنیت با اقتصاد، گفت: گردشگر و سرمایه گذار برای مسافرت و سرمایه گذاری منطقه ای را انتخاب می کند که در آن امنیت وجود داشته باشد.

وی افزود: یکی از زیبایی های لذت بخش جزیره کیش برای ساکنان و گردشگران وجود امنیت پایدار با حضور پرتلاش نیروهای پلیس است.

حق مردم سئوال کردن از دولت است

شیخ یعقوب شمس، با اشاره به گرانی سوخت در کشور گفت: حق مردم سئوال کردن از دولت است اگر کالایی گران شود، مردم حق دارند از دولتی که خود انتخاب کرده اند، علت گرانی را سئوال کنند، دولت موظف به پاسخگویی است.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید مراقب فتنه های دشمنان نظام که به دنبال ایجاد ناامنی و آشوب در کشور هستند، باشد، گفت: دشمنان به دنبال آسیب رساندن به اموال عمومی متعلق به خود مردم هستند.

امام جمعه اهل سنت جزیره کیش خاطر نشان کرد: شاهد بودیم که در اعتراضات اخیر اشرار به اموال عمومی متعلق به مردم خسارت وارد کردند، این کار اشتباه است و نیروی انتظامی با اقتدار و برخورد مدبرانه اجازه میدان داری به آنان نخواهد داد.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟