تداوم آلودگی هوای تهران/ برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا


تداوم آلودگی هوای تهران/ برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا

در پی تداوم آلودگی هوای تهران برای گروه های حساس، کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، عصر امروز ( 23 آذر) تشکیل جلسه می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت در حال حاضر در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و پیش‌بینی می‌شود و در حال حاضر با میانگین ۱۲۲ غلظت آلاینده های هوا، در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

به دنبال برقراری جوی آرام همراه با مه و گاهی غبار محلی و افزایش تردد خودروها در نخستین روز هفته، غلظت ذرات معلق در بیشتر مناطق افزایش یافته است و باعث کاهش کیفیت هوای تهران شده است. در طول روز نیز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده ها فراهم نبوده بنابراین آلودگی هوای پایتخت تداوم یافته است.

از اواخر وقت امروز، انباشت آلاینده‌ها همراه با افزایش حجم ترافیک سبب تجمع آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق می‌شود و برقراری شرایط ناسالم به ویژه برای گروه‌های حساس دور از انتظار نیست. و با توجه به پایداری جوی، پیش بینی می شود، غلظت آلاینده ها برای فردا نیز بالا باشد و کیفیت هوا برای گروه های حساس نامناسب باشد.

تداوم آلودگی هوا، باعث شده است تا کمیته اضطرار آلودگی هوای پایتخت، عصر امروز ( ۲۳ آذر) در محل استانداری تهران، جلسه تشکیل دهد و تصمیمات لازم برای کاهش آلودگی هوا اتخاذ نماید.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط