درخشش جوانان بوشهری در نخستین جشنواره قرآنی مدهامتان روستاییان و عشایر کشور


درخشش جوانان بوشهری در نخستین جشنواره قرآنی مدهامتان روستاییان و عشایر کشور

پولاد بیان کرد: جوانان مسجدی استان بوشهر در نخستین جشنواره قرآنی مدهامتان روستاییان و عشایر کشور در استان خوزستان خوش درخشیدند.

«علیرضا پولاد» روز شنبه (23 آذر) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهراظهار داشت: نخستین جشنواره ملی مدهامتان روستاییان و عشایر کشور که با حضور 70 شرکت کننده از 20 استان کشور در سه رشته «اذان»، «قرائت ترتیل» و «قرائت تحقیق» استان خوزستان برگزار شده بود امروز با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با شاره به اعزام سه نفر از قاریان جوان و ممتاز استان بوشهر به نخستین جشنواره ملی مدهامتان روستاییان و عشایر کشور ادامه داد: سید طاها حسینی قاری ممتاز و برجسته استان بوشهر از کانون فرهنگی هنری محبین اهل بیت روستای چارک دشتی در رشته «قرائت نحقیق»، سید اسدالله ابطحی از کانون فرهنگی هنری محبین اهل بیت روستای چارک دشتی در رشته «اذان» و سید جواد حسینی از کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالنبی روستای درازی در رشته «قرائت تحقیق» از استان بوشهر برا شرکت در این جشنواره اعزام شده بودند.

وی بیان کرد: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی قرآنی مدهامتان ویژه روستائیان و عشایر کشور امروز (23 آذر) به میزبانی استان خوزستان در مسجد جامع شهر منتظران دزفول برگزار شد که در هر رشته سه نفر به عنوان برگزیدگان جشنواره معرفی و از آنها تجلیل به عمل آمده است.

پولاد با اشاره به کسب مقام نخست رشته اذان نخستین جشنواره ملی قرآنی مدهامتان ویژه روستائیان و عشایر کشور توسطح جوان بوشهری، تصریح کرد: سید اسدالله ابطحی از کانون فرهنگی هنری محبین اهل بیت روستای چارک دشتی در رشته «اذان» در این جشنواره شرکت کرده بود موفق به کسب رتبه اول شد.

وی ادامه داد: همچنین سید جواد حسینی از کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالنبی روستای درازی استان بوشهر در رشته «قرائت تحقیق» در این جشنواره شرکت کرده بود موفق به کسب رتبه سوم شد.

پایان پیام/647

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا