برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات وتأسیسات بیمارستانی


برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات وتأسیسات بیمارستانی

پنجمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات وتأسیسات بیمارستانی 26 آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، پنجمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی سه شنبه 26 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران آغاز به کار می کند.

محمود صدیقی رئیس ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات وتأسیسات بیمارستانی در خصوص جزئیات این نمایشگاه گفت: بازارهدف محصولات معرفی شده درپنجمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات وتأسیسات بیمارستانی آسیای میانه، عراق، افغانستان و کشورهای حوزه خلیج فارس است.

وی با بیان این که کالاهای صادراتی در این حوزه در حال حاضر به سه بخش تقسیم می شود، افزود: گروه اول شامل کالاهایی است که با برند خارجی در ایران تولید و به کشورهای اروپایی و عمدتاً آلمان و ایتالیا صادر می شود که تمام این کالاها دارای نشان استاندارد تجهیزات پزشککی اروپا (CE)هستند و به دلیل کیفیت و قیمت مناسب برای آنها تقاضا وجود دارد.

صدیقی یادآور شد: گروه دیگری از کالاهای تجهیزات پزشکی با نشان (ساخت ایران) به کشورهای آسیایی میانه )شوروی سایق)، آمریگای لاتین، عراق، افغانستان و سوریه صادر می شود. برخی دیگر از تجهیزات پزشکی به صورت دانش فنی یا قطعات صادر می شود که در کشورهای دریافت کننده مانند آلمان، سوئد، بلاروس،، مالزی، چک و روسیه مراحل مونتاژ، تست، کالیبراسیون، بسته بندی و بر چسب گذاری روی آن انجام می شود.

رئیس ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات وتأسیسات بیمارستانی با اظهار این که 8 شرکت خارجی از کشورهای فرانسه، ایتالیا، انگلستان، ترکیه، آلمان، سوئد و هند در این نمایشگاه حضور دارند، اعلام کرد: 124 شرکت داخلی نیز به همراه این شرکت های خارجی در 12 هزار متر مربع این نمایشگاه را برگزار می کنند./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا