خبرگزاری‌قوه‌قضاییه:شایداستراماچونی‌پول‌رابگیردوبرنگردد!


خبرگزاری‌قوه‌قضاییه:شایداستراماچونی‌پول‌رابگیردوبرنگردد!

این سایت نوشته است که احتمال برنگشتن استراماچونی بسیار قوی است چراکه شنیده می‌شود او به یکی از نزدیکان خود گفته حتی جعبه کبریت خانه‌اش در تهران را برداشته و هیچ وسیله‌ای هم در تهران باقی نگذاشته است. با این شرایط باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

پس از اینکه آندره‌آ استراماچونی به دلیل عدم دریافت مطالباتش ایران را به مقصد کشورش ایتالیا ترک کرد، مسئولان باشگاه استقلال از همان زمان پیگیری‌های خود را برای حل مشکل و برگرداندن سرمربی موفق خود آغاز کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، در این راه حتی وزارت امور خارجه و سفارت ایتالیا در ایران و سفارت ایران در ایتالیا هم به کمک باشگاه استقلال آمدند تا مشکل استراماچونی حل شود. در همین راستا حتی باشگاه استقلال نماینده خود را برای مذاکره با سرمربی این تیم راهی ایتالیا کرد و خلیل‌زاده هم به عنوان نفر اول مدیریت باشگاه پس از جدایی امیرحسین فتحی راهی ترکیه شد. همچنین امروز (شنبه) هم اعلام شد که حدود ۱۶۰ هزار یورو به حساب استراماچونی واریز شده است.

با همه این اتفاقات، اما خبرگزاری قوه قضاییه دقایقی قبل این احتمال را مطرح کرده است که استراماچونی دیگر به استقلال برنگردد! سرمربی آبی‌پوشان پایتخت قرار بود امروز (شنبه) به تهران برسد و در بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر روی نیمکت استقلال بنشیند، اما گفته شد که او دوشنبه به ایران برمی‌گردد.

سایت میزان نوشته است که احتمال برنگشتن استراماچونی بسیار قوی است چراکه شنیده می‌شود او به یکی از نزدیکان خود گفته حتی جعبه کبریت خانه‌اش در تهران را برداشته و هیچ وسیله‌ای هم در تهران باقی نگذاشته است. با این شرایط باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

این خبرگزاری رسمی، نامی از منبع مورد اشاره خود نبرد و تنها به همین شنیده ها بسنده کرد!

خبرگزاری‌قوه‌قضاییه:شایداستراماچونی‌پول‌رابگیردوبرنگردد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!