پیام فرمانده کردهای سوریه به جانسون


پیام فرمانده کردهای سوریه به جانسون

ایسنا نوشت: فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک ضمن تبریک پیروزی حزب محافظه‌کاران در انتخابات انگلیس به نخست وزیر این کشور، تقویت همکاری‌ها برای پایان کار داعش در سوریه را خواستار شد.

به گزارش سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، مظلوم عبدی، فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) با انتشار توییتی پیروزی حزب محافظه‌کاران در انتخابات انگلیس را به بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور تبریک گفته و تقویت همکاری‌ها برای پایان کار داعش در سوریه را خواستار شد.

عبدی توییت کرد: جناب نخست وزیر بوریس جانسون، این پیروزی بزرگ و کسب اعتماد مردم انگلیس را به شما تبریک می‌گوییم و به تقویت روابط‌مان با انگلیس، افزایش فعالیت‌های مشترک‌مان در سوریه برای پایان دادن به داعش و حفظ دستاوردهایمان در این زمینه، دستیابی به راه‌حل‌هایی دموکراتیک و پایدار برای مقابله با افراط‌گرایی و برقراری امکان بازگشت با عزت و امنیت پناهجویان امیدوار هستیم.

حزب محافظه‌کاران انگلیس در انتخابات پارلمانی زودهنگام این کشور که با توجه به ادامه روند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (بریگزیت) برگزار شد، با پیشتازی از سایر رقبا پیروز شد، به این ترتیب جانسون می‌تواند باز هم در پست نخست وزیری انگلیس به فعالیت خود ادامه دهد.

310 310

کد خبر 1331006

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازگشت سخت به صدر/ پیشنهاد تمدید پرسپولیس به اوسمار/ پیشخوان