برخی به نام انتقاد از دولت در زمین دشمن بازی می‌کنند


برخی به نام انتقاد از دولت در زمین دشمن بازی می‌کنند

استاندار ایلام گفت: همواره افراط و تفریط به ما ضربه زده است و باید مواظب باشیم که با زدن بر طبل ناکارآمدی دولت ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنیم چون امروز در یک جنگ تمام عیار با دشمن هستیم.

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به حربه‌های مختلف دشمن برای ناکارآمد نشان دادن دولت و فاصله انداختن بین مردم و مسئولان، اظهار کرد: دشمن ابتدا از جنگ فیزیکی رو به جنگ فرهنگی آورد و امروز با جنگ اقتصادی و روانی سعی در ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه در این شرایط وحدت و همدلی راهگشا است و همه باید با درک شرایط موجود در مسیر برون رفت از وضعیت پیش آمده حرکت کنیم، تصریح کرد: دولت به عنوان مجری قوه اجرائی نوک پیکان این جنگ است همه باید به دولت کمک کنند چون تضعیف دولت در این شرایط مصداق بارز گل به خودی است.

استاندار ایلام ادامه داد: همواره افراط و تفریط به ما ضربه زده است و باید مواظب باشیم که با زدن بر طبل ناکارآمدی دولت ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنیم چون امروز در یک جنگ تمام عیار با دشمن هستیم، و دشمن از تمام توان و زور خود برای ضربه زدن به نظام و کشور استفاده می‌کند و پذیرفتنی نیست که در این شرایط نیروهای خودی که درگیر جنگ با دشمن هستند را به هر بهانه ای تضعیف کرد.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر ایجاد امید و نشاط در جامعه از بزرگ‌نمایی برخی مشکلات انتقاد کرد و گفت: در جایی مشکلی وجود دارد و یا یک مدیر تخلفی انجام داده است نباید تمام مدیران را زیر سئوال برد، البته با همان موارد اندک نیز باید قاطعانه برخورد کرد.

وی به مظلومیت دولت در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: در برخی از ناآرامی‌ها در گذشته تعدادی با کج‌اندیشی و به خیال مخالفت با دولت علیه این دولت شعار دادند اما بعد کنترل از دست آنها در رفت و منجر به خسارت زیاد به منافع ملی شد.

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر این مهم که نبایددر این شرایط بهانه دست دشمن داد، گفت: اگر بتوانیم ریشه عوامل را از درون کنترل کنیم از بیرون کسی توان ضربه زدن به کشور، مردم و نظام را ندارد.

وی با تاکید بر این که تحلیل شرایط موجود می‌تواند درک مشترکی به جامعه در کمک به دولت بدهد، گفت: امروز دشمن تحریم‌های ظالمانه‌ای بر کشور اعمال داشته است و از طرفی هم دولت باید با این تنگناها مقابله و مسائل و مشکلات را حل و فصل کند.

استاندار ایلام تعامل و گفتگو در سطوح مختلف را راه حل برطرف کردن برخی سوء تفاهم‌ها عنوان کرد و گفت: امروز تعامل بین نهادها و دستگاه های مختلف در استان منجر به وحدت بیشتر شده است.

استاندار ایلام در ادامه به اشاره به اینکه نباید مردم را به همه چیز بدبین کرد، افزود: خدمات دولت خدمات نظام است اگر مردم بدبین شدند هر شایعه‌ای در ذهن مردم قابل باور می‌شود ، بنابراین هر کس و در هر جایگاهی باید با گفتار و رفتار عقلانی مبلغ امید و دلگرمی در جامعه باشد.

سلیمانی با تاکید بر این مهم که در این شرایط باید مردمداری در دستور کار مسئولان قرار گیرد، افزود: مدیران در بین مردم حضور یابند و پای درد دل آنها بنشینند و تا آنجایی که ممکن است در رفع مشکلات حرکت کنند.

وی افزود: در هر صورت مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند و اگر جایی راهی برای حل مشکل پیدا نمی شود سعی کنند ارباب رجوع را بطور شفاف در جریان موضوع قرار دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی