10 محصول فناورانه در ایلام رونمایی می‌شود


10 محصول فناورانه در ایلام رونمایی می‌شود

رئیس پارک علم و فناوری استان از رونمایی از 10 محصول فناورانه جدید در 24 آذر خبر داد.

دکتر«کامران طاهرپور» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هفته پژوهش فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش وفناوری در کشوراست تا تمام ذی‌نفعان ضمن اطلاع از روندها و وضعیت موجود در کشور برای آینده برنامه ریزی و اقدامات بهتر و مهم تری را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه در هفته پژوهش برنامه های متعددی در راستای ارتقا و معرفی ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوری در استان برگزار می شود، گفت: در روز یکشنبه ۲۴ آذرماه از ۱۰ محصول فناورانه جدید در پارک علم و فناوری ایلام رونمایی خواهد شد.

طاهرپور با اشاره به عملکرد موفق شرکت های دانش بنیان استان در حوزه کسب و کار و بازاریابی گفت: در راستای ایجاد فرصت رقابت بین شرکت های دانش بنیان و ایجاد فضایی در جهت ارتقاء شأن و جایگاه پژوهش و فناوری و فعالین این عرصه از شرکت های دانش بنیان نیز تقدیر خواهد شد.

وی یادآور شد: پارک علم و فناوری استان ایلام، همچون سال های گذشته برنامه های متعددی را با همکاری سازمانها، نهادها، دانشگاهها و مؤسسات مرتبط با پژوهش و فناوری در هفته پژوهش و فناوری برگزار می کند که برگزاری چندین استارتاپ، کارگاه های آموزشی مختلف و نمایشگاه های فن بازار، از اهم این برنامه ها بشمار می روند.

رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام با بیان اینکه واحدهای پارک علم و فناوری ایلام از ۲۶ تا ۲۹ آذر در نمایشگاه هفته پژوهش در تهران حضور فعال خواهد داشت، تصریح کرد: در روزهای هفته پژوهش امکان بازدید از پیشرفت‌های فناوری استان، برای همه بازدید کنندگان در پارک علم و فناوری فراهم است.

طاهرپور تاکید کرد: پارک علم و فناوری ایلام به عنوان سازمان متولی اصلی توسعه فناوری در استان ایلام نماد نوآوری و فناوری و دانش جوانان شایسته استان ایلام در سطح ملی و فرا ملی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟