اطلاعیه‌ی دانشگاه علوم پزشکی ایلام درباره کیک‌های آلوده


اطلاعیه‌ی دانشگاه علوم پزشکی ایلام درباره کیک‌های آلوده

دانشگاه علوم پزشکی ایلام در اطلاعیه‌ای درباره کیک‌های آلوده اعلام کرد: آلوده شدن کیک‌ها در مرحله توزیع اتفاق افتاده است.

بر اساس بررسی های انجام شده وجود قرص و کپسول در کیک‌های خوراکی،‌ به خط تولید این محصولات مربوط نبوده و پس از تولید بصورت جاگذاری و یا تعویض کیک های داخل بسته بندی، انجام شده‌است.
موردی که ناشی از مصرف این موارد بوده و منجر به مشکل در سلامتی فردی شده باشد گزارش نشده است.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، اعلام کرد: با توجه به اینکه مداخلاتی با انگیزه های خاص در سطح توزیع و عرضه اتفاق افتاده است در موارد مشاهده شده کلیه فرایند توزیع و عرضه مورد بررسی کامل قرار گرفته است و پیگیری ها ادامه دارد .

به منظور حفظ امنیت مواد خوراکی رعایت زنجیره توزیع و لزوم تامین اجناس از شرکت های توزیع مجاز مورد تاکید بوده و در صورت اثبات خرید عرضه کنندگان از مراکز توزیع غیر رسمی تبعات قانونی آن متوجه افراد خاطی می باشد.
در پایان این بیانیه آمده است: بررسی سایر عوامل نظیر قصد و نیت انجام این کار در حوزه صلاحیت و اختیارات دانشگاه علوم پزشکی نبوده و مراجع انتظامی و امنیتی موضوع را بررسی خواهند کرد.

در این اطلاعیه از مردم ایلام‌ خواسته شده، با توجه به احتمال تکرار چنین اقداماتی، مردم ضمن هوشیاری و دقت نظر در تامین مایحتاج خود ، می‌توانند با گزارش موارد مشکوک یا عینی به سامانه تلفنی ۱۹۰ و معرفی محل عرضه، در بررسی و مداخله سریع تر گزارش دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید