تسلا ATV عرضه می شود؛ آپشن عجیب برای وانت سایبرتراک


تسلا ATV عرضه می شود؛ آپشن عجیب برای وانت سایبرتراک

حتما در جریان هستید که مراسم رونمایی از اولین پیکاپ کمپانی تسلا یعنی سایبرتراک با سورپرایزها و البته حواشی زیادی همراه بود. بسیاری موتور چهارچرخ یا به عبارت صحیح‌تر خودروی برقی همه‌جارویی (ATV) را که در قسمت بار سایبرتراک پارک شد، یکی از این سورپرایزها می‌دانند. در حین معرفی سایبرتراک اشاره‌ای به این موتور چهارچرخ نشد و به نظر می‌رسید که صرفا برای نمایش قابلیت‌های پیکاپ تسلا به روی صحنه آمده باشد. اما با گذشت تنها مدت کوتاهی از پایان مراسم، کاربران تیزبین توئیتر با خطاب قرار دادن مدیرعامل تسلا از او درباره موتور چهارچرخ مذکور سوال کردند. ایلان ماسک در پاسخ به این افراد تایید کرد که تسلا برنامه‌هایی را جهت تولید یک ATV برقی تدوین نموده و آن را در قالب آپشنی برای خریداران سایبرتراک به فروش خواهد رساند.

تسلا ATV عرضه می شود؛ آپشن عجیب برای وانت سایبرتراک

پس از این پرسش و پاسخ توئیتری، پروژه ATV تسلا در سکوت به سر می‌برد، تا اینکه پس از چند هفته اخیرا یک کاربر توئیتر دوباره در رابطه با آخرین خبرهای مربوطه از آقای ماسک سوال پرسیده است. آقای ماسک در جواب این کاربر به زمان عرضه اشاره کرده و گفته ATV الکتریکی تسلا تقریبا همزمان با سایبرتراک راهی بازار می‌شود. بد نیست بدانید سایبرتراک برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.

تسلا ATV عرضه می شود؛ آپشن عجیب برای وانت سایبرتراک

همانطور که در بالا اشاره کردیم، مدیرعامل تسلا از ATV به عنوان یک آپشن برای سایبرتراک یاد می‌کند؛ با این حساب معلوم نیست که آیا امکان خرید آن بدون سفارش سایبرتراک میسر خواهد بود یا خیر. نکته‌ی دیگر در رابطه با توئیت اخیر اینکه آقای ماسک از جالب بودن موتورهای کراس برقی صحبت کرده و هیچ بعید نیست که در آینده‌ی نه چندان دور شاهد توسعه‌ی چنین محصولی از سوی تسلا باشیم. در مقابل مدیرعامل تسلا موتورسیکلت خیابانی را خطرناک دانسته و با ذکر یک تجربه شخصی از دوران نوجوانی، احتمال تولید آن را کاملا رد کرده است.

تاکنون اطلاعاتی از موتور چهارچرخ تسلا منتشر نشده و مشخص نیست که پیشرانه‌ی آن از چه مشخصاتی برخوردار خواهد بود. احتمالا در توئیت‌های بعدی ایلان ماسک یا گردهمایی‌های آتی تسلا جزئیاتی از این ATV الکتریکی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

digikala.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه