طرح‌های عمرانی سمنان با پیوست فرهنگی و اجتماعی اجرایی شود


طرح‌های عمرانی سمنان با پیوست فرهنگی و اجتماعی اجرایی شود

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان با توجه کامل به پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی اجرایی شود.

علیرضا آشناگر روز شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: اجرای طرح‌های اقتصادی بدون توجه به دغدغه‌های مردمی ناقص است و اعتبار مورد نیاز برای پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی برای اجرای طرح‌های مختلف لحاظ شود.
وی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر، اجرای طرح‌های مطالعاتی در استان سمنان نباید زمان‌بر باشد و با توجه به مشکلات اقتصادی، زمانبندی برای مطالعه‌ها ضروری است.
استاندار سمنان ادامه داد: طرح‌های عمرانی و اقتصادی بسیار مثبتی در استان در دست اجرا است که با تلاش مسوولان دستگاه‌های اجرایی این طرح‌ها تا گام نهایی به دقت اجرایی شود.
آشناگر اضافه کرد: راه‌های استان سمنان شریان‌های حیاتی اقتصاد کشور است و قرارداشتن استان در محور ارتباطی کشور ظرفیت مثبت برای اشتغالزایی است.
وی تصریح کرد: راه‌های ارتباطی در دست ساخت استان طرح‌های کلیدی به شمار می‌رود که باید با درایت و نظارت مسوولان این طرح ها هرچه سریع تر تکمیل شود.
آشناگر اضافه کرد: هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات زیرساختی ضروری است و با هم افزایی بیشتر می توان برای توسعه روزافزون استان اقدام کرد.
وی خاطر نشان کرد: از ظرفیت‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتبارهای عمرانی و اقتصادی استان استفاده شود و فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی از همه ظرفیت های استفاده کنند.
استاندار سمنان گفت: کیفیت در اجرای طرح‌های عمرانی فدای سرعت نشود و با هم افزایی و تلاش مستمر می توان برای توسعه استان اقدام کرد.
آشناگر افزود: ۹۵ درصد از اعتبارهای دور اول سفر رییس جمهوری به استان سمنان تخصیص یافت و سه هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال برای دور دوم سفر رییس‌جمهوری به استان تاکنون ابلاغ شده است.
در این نشست، حبیب الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، احمد همتی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، سید حسن حسینی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک