سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده راهگشای مشکلات بانوان است


سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده راهگشای مشکلات بانوان است

همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای‌اسلامی با تمجید از تدوین برنامه ملی سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در استان‌های کشور گفت: تدوین این سند راهگشای بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های زنان ایرانی است.

امیر خجسته روز شنبه در جلسه اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان اظهار داشت: این سند باید مورد توجه جدی قرار بگیرد و به طور قطع بستر مناسب برای تحقق خواسته های بانوان جامعه است.

وی با اشاره به پیشرفت های قابل توجه بانوان کشور در بخش های مختلف مدیریتی و اجرایی گفت: زنان ایرانی در ۴۰ سال گذشته نقش بسزایی در عرصه های مختلف داشته اند و همواره افتخارآفرین بوده اند.

وی بیان کرد: سپردن مسئولیت ها و مدیریت ها به بانوان ایرانی نشانگر توجه نظام مقدس جمهوری به زنان است .

خجسته با اشاره به گام دوم انقلاب گفت: در گام دوم انقلاب نیز توجه به جایگاه بانوان و جوانان به خوبی مورد تاکید قرار گرفته که باید مسئولان به این مهم توجه کنند.

این نماینده مجلس یادآور شد: انتظار می رود در گام دوم انقلاب درچارچوب قوانین و موازین شرعی جایگاه زنان ایرانی قدرتمند تبیین شود که در واقع حق طبیعی آنها است.

وی حضور بانوان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را بسیار مطلوب دانست و گفت: زنان ایرانی امروزه الگوی جهان اسلام و بشریت هستند.

در این جلسه سند ارتقای وضعیت زنان در استان همدان با حضور معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری به تصویب رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی