ارتقا سطح آموزش‌های فنی‌وحرفه‌‎ای مطالبه زنان همدانی است


ارتقا سطح آموزش‌های فنی‌وحرفه‌‎ای مطالبه زنان همدانی است

همدان- ایرنا- مدیرکل امور بانوان استانداری همدان گفت: زنان خود سرپرست و سرپرست خانوار همدان خواستار ارتقای سطح آموزش‌های فنی و حرفه‌ای هستند که این شرایط باید برای آنها فراهم شود.

ربیعه علیمحمدی روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان اظهار داشت: طرح ملی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با استقبال بسیار خوب در همدان اجرا شد و اکنون بانوان این حوزه خواستار برگزاری آموزش های فنی و حرفه ای در مدارج بالاتر هستند.

وی اضافه کرد: این طرح یکی از اقدام های بسیار مطلوب در سطح استان ها بود و با موفقیت در همدان اجرایی شد.

علیمحمدی با تاکید بر لزوم توجه به اشتغال بانوان بیان کرد: کارآفرینی، باعث رونق اشتغال و تولید در جامعه می شود و آحاد جامعه باید با فراگیری آموزش مهارت های فنی و حرفه‌ای به سمت رونق تولید بروند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی به خوبی تعامل لازم را در راستای اجرای مطلوب برنامه های تدوین شده در حوزه بانوان داشته اند و در همین راستا طرح ملی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار بسیار موفق و موثر بوده است.

علیمحمدی افزود: اجرای این طرح باعث شد تا زنان سرپرست خانوار و توانمند بتوانند روش های ایجاد کار و اشتغال، بازاریابی، بیمه و تأمین اجتماعی را بیاموزند و از مشاوره و تجربیات موفق و زنان کارآفرین بهره ببرند.

وی یادآور شد: انتظار داریم با توجه به استقبال های صورت گرفته نسبت به برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای در سطوح بالاتر در راستای دانش افزایی بانوان و کمک به ارتقا سطح کیفی آنها صورت گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رانش جاده عباس آباد به کلاردشت