اجرای برنامه های نشاط آور در کرج


اجرای برنامه های نشاط آور در کرج

کرج - ایرنا - رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اعلام کرد که اجرای برنامه های نشاط آور با حضور هنرمندان اقوام ایرانی در دستور کار مدیریت شهری کرج قرار دارد.

علیرضا رحیمی روز شنبه درگفت وگو با ایرنا اظهارداشت: برهمین اساس مراسم جشن پاییزی با عنوان «گذرپاییزی » در پارک تنیس جهانشهرروز گذشته اجرا شد.

وی افزود: امروز ایجاد نشاط اجتماعی از نیازهای شهروندان است که باید با کمک گروه‌های هنری به این موضوع اهتمام داشته باشیم .

وی ادامه داد: جشن‌های خیابانی موجب احیای ارتباطات اجتماعی و بازیابی و تقویت ارتباطات افراد با یکدیگر می‌شود

می‌تواند نتایج تاثیر مثبتی بر زندگی شهروندان و جامعه داشته باشد.

رحیمی گفت: توجه به شادابی شهروندان با برپایی جشن‌های خانوادگی و رعایت آداب سنتی و آموزش آن به نسل جوان از اهداف سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج است .

معاون شهردار کرج اظهار داشت: این برنامه‌ها نتایجی چون تعلق اجتماعی، همبستگی، مسوولیت‌ پذیری اجتماعی، وفاق و همدلی، ارتقای شاخص‌های سلامت‌روانی در جامعه، افزایش رضایت از زندگی یا رضایت شغلی، پویایی اجتماعی، کاهش هزینه‌های مردم، افزایش امید در جامعه، ارتقای کیفیت زندگی، افزایش خلاقیت، کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در جوانان در پی دارد.

معاون شهردار خاطر نشان کرد: هر قدر در شهر و حتی کشورمان در زمینه صیانت از جشن‌ها و مراسم‌های جمعی و سنتی تلاش شود، می‌توان عموم مردم را به سمت نگهداری بهتر از آیین‌های قدیمی و کهن سوق داد که موجب حفظ هویت اصیل ایرانی خواهد شد.

جشنواره پاییزی در مجموعه پارک تنیس جهانشهربا فعالیت گروه های هنری از جمله تئاتر، نقاشی، موسیقی، استندآپ کمدی و... در پارک تنیس کرج با استقبال شهروندان همراه شد.

در این برنامه شاد هنری ازشهروندان پذیرایی رایگان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی