اگه خودروی رقابتی داشته باشید، چه دلیلی برای تغییر است؟


فرمول یک ایران – کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول با وجود راننده هایی که برای سال 2021 قراردادی ندارند، شک دارد که در فصل های آینده شاهد جابجایی صندلی ها باشیم. فقط استبان اکون، سرجیو پرز و چارلز لکلرک قراردادهایی دارند که حداقل صندلی آنها را تا پایان فرمول یگ 2021 تضمین می کند. اسامی بزرگی مانند لوئیس همیلتون، مکس ورشتپن و سباستین فتل در بازار به...

فرمول یک ایران – کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول با وجود راننده هایی که برای سال 2021 قراردادی ندارند، شک دارد که در فصل های آینده شاهد جابجایی صندلی ها باشیم.

فقط استبان اکون، سرجیو پرز و چارلز لکلرک قراردادهایی دارند که حداقل صندلی آنها را تا پایان فرمول یگ 2021 تضمین می کند. اسامی بزرگی مانند لوئیس همیلتون، مکس ورشتپن و سباستین فتل در بازار به عنوان راننده آزاد حضور دارند، اما هورنر معتقد است که امکان تغییرات بین تیم ها بسیار پایین است، به خصوص وقتی که ظاهراً ردبول بسیار مشتاق است که مانع از خروج ورشتپن شود:

به نظرم همه ی راننده های بالای جدول در پایان سال دیگر، قراردادی ندارند اما ورشتپن با ردبول بسیار خوشحال است.

ما دوست داریم که او را در تیم داشته باشیم و او بسیار با ما تناسب دارد. این وظیفه ماست که سال آینده به او یک ماشین رقابتی بدهیم، اما فکر می کنم نهایتا وقتی این هیجان بازار رانندگان به پایان برسد، اصلاً تعجب نمی کنم که همه در همان صندلی ها بمانند (و شاهد نقل و انتقالی نباشیم).

اگه خودروی رقابتی داشته باشید، چه دلیلی برای تغییر است؟اگه خودروی رقابتی داشته باشید، چه دلیلی برای تغییر است؟ مکس ورشتپن

او در ادامه افزود:

فکر می کنم [چارلز] لکلرک با فراری قرارداد دارد، بنابراین بدیهی است که لوئیس در محیط خود در مرسدس بسیار خوشحال بوده و مکس نیز خوشحال است.

بنابراین اگر آنها سال آینده در ماشین های رقابتی باشند، چرا با یکدیگر تعویض شوند، یا به تیم های دیگر انتقال یابند؟

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!