گزینه اصلی هدایت آرسنال مشخص شد


گزینه اصلی هدایت آرسنال مشخص شد

به گزارش رسانه‌های انگلیسی آرسنال تلاشهای خود برای استخدام نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی ولوز را شدت بخشیده و این مربی پرتغالی گزینه اول باشگاه برای جانشینی اونای امری است. نوشته گزینه اصلی هدایت آرسنال مشخص شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

گزینه اصلی هدایت آرسنال مشخص شد

نونو اسپیریتو سانتو سرمربی ولورهمپتون گزینه اصلی آرسنال
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۹
گزینه اصلی هدایت آرسنال مشخص شد

به گزارش رسانه‌های انگلیسی آرسنال تلاشهای خود برای استخدام نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی ولوز را شدت بخشیده و این مربی پرتغالی گزینه اول باشگاه برای جانشینی اونای امری است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند آرسنال این هفته با نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی پرتغالی ولوز مذاکراتی رسمی انجام داده و برای استخدام او به عنوان جانشین اونای امری، سرمربی اخراجی‌اش اقدام خواهد کرد.

با اینکه گفته شده نونو یکی از ۱۲ گزینه‌ای است که آرسنالی‌ها برای پست سرمربی‌گری تیم‌شان در نظر گرفته‌اند ولی به گزارش دیلی‌میل آرسنالی‌ها قصد دارند در روزهای آینده تلاش خود برای استخدام او را شدت بخشند. به نظر می‌رسد نونو گزینه اول توپچی‌ها است ولی این باشگاه برای شروع مذاکرات رسمی با او ابتدا باید نظر مثبت باشگاهش ولوز را جلب کند.

در روزهای گذشته گفته شده بود که آرسنال با روبرتو مارتینز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی بلژیک هم تماسهایی برقرار کرده تا برای پر کردن جای خالی امری با او هم مذاکره کند. مارتینز سابقه کار در انگلیس با تیمهای ویگان و اورتون را داشته است.

دیلی‌میل می‌گوید بعد از صحبتهای آرسنال با همه کاندیداها از جمله پوچتینو، میکل آرتتا و پاتریک ویرا، مدیریت این تیم یک گزینه سه نفره نهایی تهیه خواهد کرد ولی به نظر می‌رسد فعلا هدف اصلی توپچی‌ها نونو اسپیتریتو سانتو است.

فردی لیونگ‌برگ که بعد از اخراج اونای امری به عنوان مربی موقت هدایت توپچی‌ها را به عهده داشته دیروز جمعه به صورت تلویحی تایید کرد که سرمربی دائمی این تیم به زودی معرفی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!