بازتاب سکوت دنیای اسلام در قبال وضعیت شیخ زکزاکی


بازتاب سکوت دنیای اسلام در قبال وضعیت شیخ زکزاکی

حساب توئیتری سایت رهبر انقلاب با انتشار پستی نسبت به سکوت جهان اسلام در مقابل وضعیت شیخ زکزاکی انتقاد کرد.

بازتاب سکوت دنیای اسلام در قبال وضعیت شیخ زکزاکیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه توییتری منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به تازگی پستی را در خصوص رهبر جنبش اسلامی نیجریه منتشر کرد.

در این پست که به مناسبت سالروز حمله نیروهای نظامی نیجریه به حسینیه و منزل شیخ ابراهیم زکزاکی و دستگیری او و قتل عام حدود هزار نفر از شیعیان این کشور با ضمیمه تصویری از این شیخ آزادی‌طلب شیعه و پیرو رهبر انقلاب منتشر شده، آمده است:

در نیجریه چرا برای آن شیخ مصلحِ تقریبیِ مؤمن [شیخ زکزاکی] این‌جور فاجعه‌آفرینی می‌کنند و حدود هزار نفر از مردم دوروبر او را به قتل می‌رسانند و شش فرزند او را در دو سال به شهادت می‌رسانند؟

چرا دنیای اسلام در مقابل این فجایع ساکت می‌مانَد؟

ما باید بیدار باشیم. "

بازتاب سکوت دنیای اسلام در قبال وضعیت شیخ زکزاکی

شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه، از ۹ فرزند خود، شش فرزندش را در راه آرمان مقدس نظام اسلامی هدیه و در طول فعالیت خود ۲۵ میلیون نفر را به دین اسلام دعوت کرده است. حال مدتی است که کاربران فضای مجازی با اتکاء به قدرت رسانه‌های مجازی و مسئولان کشورمان در تریبون‌های مختلف مظلومیت این شیخ را فریاد می‌زنند و از جوامع بین‌المللی می‌خواهند که آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه