سامسونگ فروش 1 میلیون گلکسی Fold را تکذیب کرد


رسانه کلیک – دیروز گزارشی در فضای مجازی منتشر شد که به فروش 1 میلیون گلکسی Fold سامسونگ اشاره داشت. حال این شرکت کره ای چنین موضوعی را تکذیب کرده است. کمتر از 24 ساعت پیش شاهد انتشار گزارشی بودیم که در آن، نماینده سامسونگ فروش 1 میلیون گلکسی Fold را تایید می کرد (فروش […] نوشته سامسونگ فروش 1 میلیون گلکسی Fold را تکذیب کرد اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – دیروز گزارشی در فضای مجازی منتشر شد که به فروش 1 میلیون گلکسی Fold سامسونگ اشاره داشت. حال این شرکت کره ای چنین موضوعی را تکذیب کرده است.

کمتر از 24 ساعت پیش شاهد انتشار گزارشی بودیم که در آن، نماینده سامسونگ فروش 1 میلیون گلکسی Fold را تایید می کرد (فروش گوشی های گلکسی فولد سامسونگ به 1 میلیون دستگاه رسید). حال این شرکت کره ای چنین موضوعی را تکذیب کرده و خبر از عدم فروش 1 میلیون گوشی انعطاف پذیر گلکسی فولد داده است.

در کنفرانس TechCrunch Disrupt Belin، مدیر سامسونگ الکترونیک، Sohn Young-kwon اعلام کرده بود که این شرکت کره ای موفق به فروش 1 میلیون گوشی گلکسی فولد شده است. او گفته بود:

من فکر می کنم نکته اینجاست که ما موفق به فروش 1 میلیون گلکسی فولد شده ایم. 1 میلیون نفر محصولی با قیمت 2000 دلار را خریداری کرده اند.

سامسونگ در گزارشی این موضوع را تکذیب کرده است. سخنگوی سامسونگ اعلام کرده:

این احتمال وجود دارد که آمار اعلام شده با هدف اولیه این شرکت برای فروش در سال اول اشتباه گرفته شده باشد. تاکید می کنم که فروش اولین گوشی انعطاف پذیر ما به 1 میلیون دستگاه نرسیده است.

کارشناسان پیش بینی کرده اند که فروش گوشی گلکسی Fold تا پایان سال جاری میلادی به 400 تا 500 هزار دستگاه می رسد. سامسونگ نیز در پیش بینی خود به فروش 500 هزار دستگاه اشاره کرده بود. در حال حاضر این شرکت آماری از میزان فروش گوشی انعطاف پذیر گلکسی فولد منتشر نکرده است.

سامسونگ فروش 1 میلیون گلکسی Fold را تکذیب کرد

سامسونگ فروش 1 میلیون گلکسی Fold را تکذیب کرد

این گوشی هوشمند به دو نمایشگر مجهز شده است (گلکسی فولد از راه رسید؛ اولین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ). صفحه نمایش داخلی ابعادی برابر با 7.3 اینچ داشته و نمایشگر بیرونی 4.6 اینچی است. قدرت این محصول توسط چیپست اسنپدراگون 855 تامین می شود. گلکسی فولد در یک نسخه مجهز به 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. دوربین اصلی این اسمارت فون دارای سنسورهای 12، 12 و 16 مگاپیکسلی بوده و سامسونگ برای دوربین سلفی آن سنسورهای 10 و 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته است.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...