خودنمایی رشید مطاهری برابر تیم سابق + عکس


خودنمایی رشید مطاهری برابر تیم سابق + عکس

محمدرشید مظاهری دروازه تراکتور تبریز توانست یک کلین شیت مهم برای تیمش انجام دهد. نوشته خودنمایی رشید مطاهری برابر تیم سابق + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خودنمایی رشید مطاهری برابر تیم سابق + عکس

واکنش های نجات دهنده رشید مظاهری در دیدار برابر فولاد
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۸
خودنمایی رشید مطاهری برابر تیم سابق + عکس

محمدرشید مظاهری دروازه تراکتور تبریز توانست یک کلین شیت مهم برای تیمش انجام دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکنان تراکتور برای خروج موقت از بحران، نیاز مبرمی به سه امتیاز خانگی برابر فولاد در روز برفی ورزشگاه یادگار امام داشتند؛ یکی از ارکان موفقیت تراکتوری‌ها در هفته های نخست، کلین شیت های متوالی مظاهری بود اما به یک‌باره افت فنی او روی عملکرد فنی تراکتور هم تاثیر گذاشت.

اما پس از شکست غیرمنتظره در دربی آذربایجان، امروز برابر فولاد تبریزی‌ها به دنبال خروج از بحران بودند؛ رشید مظاهری که هفته گذشته روز خوبی را برابر ماشین سازی سپری نکرده بود، با انگیزه‌ای مضاعف برای رویارویی برابر تیم سابق خود پا به میدان گذاشت. او که از فولاد پیش از حضور در ذوب آهن، به فوتبال ایران معرفی شده بود، امروز توانست روز خوبی را برابر تیم سابق خود بگذراند و با سه سیو نجات دهنده برای تراکتور، یکی از ارکان پیروزی شاگردان احد لاری باشد.

کلین‌شیتی که هم برای خروج رشید مظاهری از بحران موقت خوب بود و هم تراکتور؛ اما نکته مهم‌تر آنکه توانست رشید مظاهری در یک رویارویی جذاب برابر تیم سابق خود سربلند از میدان خارج بشود و بتواند در پیروزی یک گله تیمش نقش آفرینی کند.

خودنمایی رشید مطاهری برابر تیم سابق + عکس خودنمایی رشید مطاهری برابر تیم سابق + عکس خودنمایی رشید مطاهری برابر تیم سابق + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!