جان باختن 25 سرباز نیروهای امنیتی در غزنی


جان باختن 25 سرباز نیروهای امنیتی در غزنی

منابع محلی در ولایت غزنی می گویند که 25 سرباز نیروهای امنیتی در این ولایت از سوی هم‌قطاران شان کشته و دو تن دیگر آنان به گونۀ “شدید” زخمی شده اند. غلام حبیب زیرک، ولسوالی قره باغ غزنی روز (شنبه 23 قوس) به صدای امریکا گفت این حملۀ طالبان در همکاری با هفت نفر از منسوبین همین پوسته انجام شده و آنان پس از این رویداد به صفوف گروه طالبان...

جان باختن 25 سرباز نیروهای امنیتی در غزنی

منابع محلی در ولایت غزنی می گویند که ۲۵ سرباز نیروهای امنیتی در این ولایت از سوی هم‌قطاران شان کشته و دو تن دیگر آنان به گونۀ “شدید” زخمی شده اند.

غلام حبیب زیرک، ولسوالی قره باغ غزنی روز (شنبه ۲۳ قوس) به صدای امریکا گفت این حملۀ طالبان در همکاری با هفت نفر از منسوبین همین پوسته انجام شده و آنان پس از این رویداد به صفوف گروه طالبان پیوسته اند.

این رویداد شب گذشته توسط “هفت مهاجم نفوذی طالبان” در یک پوسته نیروهای اردوی محلی در روستای نوده ولسوالی قره‌ باغ این ولایت به وقوع پیوسته است.

آقای زیرک افزود که مهاجمان تمامی تجهیزات این پوسته را با دو عراده موتر به شمول یک “هاموی” با خود برده اند.

وزارت دفاع ملی افغانستان با تایید این رویداد می‌گوید که در حمله مهاجمان نفوذی طالبان “نه سرباز اردوی محلی کشته شده اند.”

وزارت دفاع افغانستان در این مورد جزییات نداده است.

محمد خالد وردک، فرمانده پولیس غزنی در مورد شمار تلفات این رویداد چیزی نگفت؛ اما تاکید کرد که بررسی‌ها در این مورد آغاز شده است.

گروه طالبان تا اکنون در این مورد چیزی نگفته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت