اهالی یک روستای گنبدکاووس از خدمات پزشکی هلال احمر بهره‌مند شدند


اهالی یک روستای گنبدکاووس از خدمات پزشکی هلال احمر بهره‌مند شدند

گنبدکاووس - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاوووس اعلام کرد که 300 نفر از اهالی روستای قره‌کسلخه ازتوابع بخش مرزی داشلی‌برون این شهرستان از خدمات پزشکی کاروان سلامت این جمعیت بهره‌مند شدند.

اصغر نودهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که کاروان سلامت جمعیت هلال احمر گنبدکاووس با حضور ۲۶ نفر از نیروهای داوطلب شامل چهار پزشک (فوق تخصص، متخصص و عمومی)، هشت نفر پیراپزشک (پرستار، ماما و تکنسین دارویی)، چهار امدادگر و ۱۰ نفر از پرسنل سازمان جوانان این جمعیت به اهالی این روستا خدمات ارائه کردند.

وی افزود: خدمات ارائه شده توسط کاروان سلامت جمعیت هلال احمر گنبدکاووس به اهالی روستای مرزی قره‌کسلخه بخش داشلی برون این شهرستان شامل خدمات پزشکی، پرستاری، مامایی، داروخانه و کنترل فشار خون بوده است.

نودهی اضافه کرد: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر که روز پنجشنبه هفته گذشته و به مناسبت روز جهانی داوطلب به این روستای مرزی اعزام شد، در مجموع مبلغ ۵۰ میلیون ریال داروی رایگان نیز بین بیماران مراجعه کننده توزیع کرد.

وی یادآور شد: جمعیت هلال احمر گنبدکاووس پیش از این نیز در سال جاری به اهالی سه روستای محروم این شهرستان خدمات پزشکی رایگان ارائه کرده و افزون بر آن، اهالی چهار روستای دیگر گنبدکاووس هم توسط تیم‌های سلامت منطقه ای سازمان هلال احمر کشور در سال جاری خدمات پزشکی رایگان دریافت کردند.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت و پنج هزار و دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل