تعدادی از پیمانکاران دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درخواست لغو قرارداد کرده‌اند


تعدادی از پیمانکاران دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درخواست لغو قرارداد کرده‌اند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تعدادی از پیمانکاران اجرای پروژه‌های عمرانی این دانشگاه به علت نوسانات قیمت و نبود ثبات قیمت درخواست لغو قرار داد داده اند و پروژه های عمرانی نیمه کاره مانده اند.

دکتر سید احمد هاشمی در جمع اعضای کمیسیون بهداشت مجلس که به خراسان شمالی سفر کرده بودند، با اشاره به اینکه این استان با یک هزار کمبود تخت بیمارستانی مواجه است، اظهارکرد: کمبود در برخی از بخش ها بیشتر به چشم می خورد که یکی از آن ها بخش اعصاب و روان است.

وی افزود: در حال حاضر در بخش اعصاب و روان ۵۹ تخت بیمارستانی وجود دارد که با احتساب تخت‌های بیمارستانی در شیروان به ۱۳۰ تخت می رسد.

هاشمی خاطرنشان کرد: در برخی از فصول سال همچون زمستان و بروز بیماری هایی همانند آنفلوآنزا اشغال تخت های بیمارستانی تا ۷۷ درصد نیز می رسد.

وی تاکید کرد: در راستای افزایش تخت های بیمارستانی در استان یکی دو بیمارستان در حال ارتقا هستند که یکی از آن ها بیمارستان جاجرم بوده که پروژه تکمیل و طی یکی دو هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.

هاشمی به خانه های بهداشت در استان اشاره کرد و ادامه داد: ۱۳۰ خانه بهداشت در این استان به طور کلی فاقد اینترنت است و در زمانیکه سیستم‌ارجاع اجرایی شود، دچار مشکل خواهیم شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اعتباراتی که برای وزارت بهداشت در حوزه های عمرانی پرداخت می کند برای اجرای پروژه های عمرانی است و برای خرید زمین نیست، این در حالی است که این دانشگاه برای خرید زمین نیز دچار مشکل است.

وی به پست های سازمانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: این دانشگاه دارای ۶۳۰ پست سازمانی است اما در حال حاضر ۲۱۶ پست خالی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف خونین اتوبوس مسافربری با تریلی در جاده مهریز + وضعیت مصدومان