وقتی صدای اعتراض ها از توجه بیش از اندازه به استراماچونی بلند می شود!


وقتی صدای اعتراض ها از توجه بیش از اندازه به استراماچونی بلند می شود!

شفقنا – آندرا استراماچونی در متن اخبار ورزشی روزهای اخیر بوده است. به گزارش شفقناورزشی، اعلام کناره گیری استراماچونی و سپس تلاش باشگاه استقلال برای بازگرداندن این مربی و دیگر اتفاقات پیرامون استقلال از جمله استعفای مدیرعامل این باشگاه، مهمترین سوژه روزهای اخیر فوتبال ایران بوده و به تبع آن توجه زیاد رسانه ها و چهره های مهم ورزشی و حتی […]

وقتی صدای اعتراض ها از توجه بیش از اندازه به استراماچونی بلند می شود!

شفقنا – آندرا استراماچونی در متن اخبار ورزشی روزهای اخیر بوده است.

به گزارش شفقناورزشی، اعلام کناره گیری استراماچونی و سپس تلاش باشگاه استقلال برای بازگرداندن این مربی و دیگر اتفاقات پیرامون استقلال از جمله استعفای مدیرعامل این باشگاه، مهمترین سوژه روزهای اخیر فوتبال ایران بوده و به تبع آن توجه زیاد رسانه ها و چهره های مهم ورزشی و حتی سیاسی را معطوف به خود کرد.

با این حال، بعضی دیگر از تیم ها از این میزان توجه به استقلال و شخص استراماچونی راضی نیستند و آن را بی عدالتی در حق خود می دانند.

در همین زمینه، دراگان اسکوچیچ، سرمربی نفت آبادان امروز در مصاحبه خبری قبل از بازی تیمش در واکنش به اینکه تمام نهادهای دولتی از جمله دستگاه دیپلماسی در حال تلاش برای بازگرداندن استراماچونی به ایران هستند، اظهار کرد: «اگر بنا بر این است که به شخصی کمک شود، باید به همه کمک شود؛ یا همه یا هیچکس. نباید فرقی بین یک مربی ایتالیایی و یک بازیکن ایرانی باشد. اگر دستگاه دیپلماسی کشور و فدراسیون فوتبال به استراماچونی پول می دهد، من هم طلبکار هستم و امیدوارم فدراسیون پول من را بدهد.نمی‌خواهم تفاوت دیدگاه نسبت به ایتالیا و کرواسی وجود داشته باشد. ما همسایه همدیگر هستیم. اگر به مربیان ایتالیایی پول می‌دهید، چرا پول مربی کروات را نمی‌دهید»

وقتی صدای اعتراض ها از توجه بیش از اندازه به استراماچونی بلند می شود!

همچنین یکی از بازیکنان نفت هم امروز در مصاحبه ای از این مسئله انتقاد کرد. مصطفی احمدی در مصاحبه با تسنیم گفته است: «لیگ برتر به نیم‌فصل رسیده است و ما فقط ۱۸ درصد از مبلغ قراردادمان را گرفته‌ایم که این واقعاً آزاردهنده است. متأسفانه فوتبال ایران فقط در استقلال و پرسپولیس خلاصه می‌شود. این روزها یک ایران بسیج شدند تا مشکل سرمربی استقلال برطرف شود و از آن طرف پرسپولیسی‌ها می‌گویند شرایط ما بدتر از استقلال است. پس ما چه باید بگوییم؟! آیا این منطقی است که از ابتدای فصل فقط ۱۸ درصد از مبلغ قرارداد را گرفته باشیم، آنهم در شرایطی که قراردادهای بازیکنان صنعت‌ نفت بالا نیست».

گفتنی است در اوایل هفته گذشته استراماچونی به دلیل اختلافات مالی و مسائل دیگر مربوط به قراردادش، اعلام کرد که از این تیم جدا می شود و بعد از آن هم راهی ایتالیا شد. با این حال، آخرین اخبار در این زمینه از بازگشت قریب الوقوع وی به استقلال حکایت دارد.

منبع : شفقناورزشی

خبرهای داغ دیگر:

استقلال | سعید آذری جانشین فتحی می شود؟

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...