تقسیم اعتبارات بر اساس مطالعات آمایش سیستان و بلوچستان انجام می‌شود


تقسیم اعتبارات بر اساس مطالعات آمایش سیستان و بلوچستان انجام می‌شود

زاهدان- ایرنا- رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان گفت: برنامه‌ریزی شده تا تقسیم و توزیع اعتبارات سال 99 با سمت و سوی مطالعات آمایش باشد و بخش‌های پیشران که می‌تواند در توسعه این استان نقش داشته باشد پر رنگ‌تر دیده شود.

مهرداد عرب اول روز شنبه در نشست ارائه سند راهبردی و اجرایی آمایش سرزمین سیستان و بلوچستان که با حضورکارشناس دفتر آمایش سازمان برنامه و بودجه کشور و مدیرعامل شرکت مشاور پارس بوم در زاهدان برگزار شد اظهار داشت: مطالعات سند آمایش سرزمین این استان به پایان رسیده و ۲ مرحله نیز در سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه شده است.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه زمان بندی انجام شده هشتم دی باید سیستان و بلوچستان در کارگروه شورای عالی آمایش نسبت به ارائه مطالعات انجام شده اقدام کند که لازم است این ۲ سند و روند کار ارائه شود.
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از کنار این مطالعات بی‌تفاوت نخواهیم گذشت اظهارداشت: اجرای بند بند سند اجرایی پس از تصویب، تکلیف دستگاه‌های اجرایی خواهد بود و در ارزیابی دستگاه‌ها نیز لحاظ می‌شود.
وی بیان کرد: همچنین براساس دستور استاندار مقرر شد سند نهایی شده آمایش سیستان و بلوچستان در یکی از نشست‌های شورای برنامه ریزی و توسعه استان توسط دبیرخانه ارائه شود تا دستگاه‌های اجرایی از ابتدای سال ۱۳۹۹ با عنایت به این مطالعات به عنوان سند بالادستی نسبت به تدوین برنامه‌ها وفعالیت‌های بودجه‌ایی خود اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس