نمایش فیلم‌های جشنواره رشد برای دانش‌آموزان آستارا


نمایش فیلم‌های جشنواره رشد برای دانش‌آموزان آستارا

آستارا - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش آستارا از آغاز نمایش 40 فیلم کوتاه چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی علمی، آموزشی و تربیتی رشد برای دانش‌آموزان این شهرستان خبر داد.

سجاد موسوی روز شنبه اظهار کرد: ظرف ۱۰ روز ۲۰ فیلم کوتاه برای دانش آموزان ابتدایی، ۲۰ فیلم کوتاه برای دوره متوسطه اول و ۱۰ فیلم کوتاه برای متوسطه دوم در نمازخانه، مساجد مناطق روستایی و کانون فرهنگی امام (ره) اداره آموزش و پرورش آستارا به تماشا گذاشته می شود.

وی افزود: جشنواره فیلم رشد به درخت پهناور تبدیل شده و شکوفه‌های آن، فضای تعلیم و تربیت را عطرآگین کرده و همایش استانی چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد در اوایل اسفندماه در شهرستان رشت برگزار خواهد شد.

موسوی بیان کرد: تقویت یاددهی و یادگیری، تعمیق، ماندگاری و پایداری آموزش، نشاط روحی و جسمی، انگیزه فیلم سازی و تولید محتوای آموزشی در دانش آموزان و معلمان از هدف های اکران فیلم های جشنواره است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است و ۱۸ هزار دانش آموز در ۱۵۰ مدرسه آن به تحصیل علم مشغول هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر