تمجید افشارزاده از انتخاب علی‌نژاد در وزارت ورزش


تمجید افشارزاده از انتخاب علی‌نژاد در وزارت ورزش

دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک اعتقاد دارد که وزیر ورزش و جوانان انتخاب خوبی برای پست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای انجام داده است.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده درباره انتخاب مهدی علی‌نژاد به عنوان سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: او چندین سال است که به عنوان رئیس فدراسیون ووشو فعالیت می‌کند و در مدتی که در این رشته حضور داشته، عملکرد خیلی خوبی ارائه کرده و یکی از بهترین روسای فدراسیون‌ها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

انتخابی که ورزش ایران را به آینده امیدوار می‌کند

وی افزود: علی‌نژاد با مجامع آسیایی آشنا است و از ارتباطات خوبی در این زمینه بهره می‌برد. او می‌تواند در پست جدید هم عملکرد موفقی داشته باشد. وزیر ورزش انتخاب خوبی برای مدیریت معاونت توسعه قهرمانی و حرفه‌ای داشت و علی‌نژاد یک گزینه مناسب برای این پست محسوب می‌شود.

دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: نزدیک به 220 روز تا آغاز المپیک توکیو باقی مانده است. وقت کمی داریم و در این مدت همبستگی میان وزارت ورزش، کمیته المپیک و فدراسیون‌ها باید در بیشترین سطح باشد. علی‌نژاد نیز با توجه به اینکه خودش رئیس فدراسیون است، مشکلات را درک می‌کند و می‌تواند شرایط خوبی را برای المپیک 2020 توکیو رقم بزند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان