حمله مرگبار فیل به مرد جوان


مرد جوان هندوستانی که به شکلی خطرناک به یک فیل نزدیک شده بود مورد حمله این حیوان قرار گرفت و جانش را از دست داد.

حمله مرگبار فیل به مرد جوانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد جوان هندوستانی هرگز تصور نمی کرد که اقدام بی مهابانانه او در نزدیک شدن به یک فیل مرگ غم انگیزش را در مقابل چشمان خانواده اش رقم بزند. این مرد که هویتش مشخص نشده پس از آنکه به شکلی خطرناک به این حیوان نزدیک شد مورد حمله آن قرار گرفت و جانش را از دست داد.

ویدئویی که توسط یکی از اعضای خانواده متوفا و با تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه تلخ را به تصویر می کشد. در ابتدای ویدئو این مرد در حالی که دست خود تکان می دهد به انی فیلم نزدیک شده و اقدام به تحریک این حیوان می کند. لحظاتی بعد در حالی که این جوان در جای خود ثابت ایستاده است فیل به سمت او حمله ور می شود. در این ویدئو مشاهده می شود که با دویدن فیل به سمت قربانی او به جای فرار تنها چند قدم به سمت عقب بر می دارد. در این لحظه فیل با خرطوم خود ضربه ای به او وارد کرده و سپس چند بار قربانی از روی بدن قربانی رد می شود.

یکی از افرادی که از نزدیک شاهد این صحنه بود برای نجات جان قربانی وارد عمل می شود اما برای نجات جان او بسیار دیر شده بود. در لحظه وقوع این حادثه خانواده قربانی نیز حضور داشتند. در این ویدئو صدای دختربچه ای که با دیدن این صحنه دچار ترس و وحشت شده و فریاد می کشد شنیده می شود. این حادثه در یکی از مناطق جنگلی هند رخ داد. هنوز مشخص نیست انگیزه این مرد جوان برای نزدیک شدن به این فیل چه بوده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...