قیمت نیسان کیکس 2020 اعلام شد


رسانه کلیک – قیمت نیسان کیکس 2020 مشخص شد. این خودروی ژاپنی کوچک، در مقایسه با مدل قبلی خود افزایش قیمت را تجربه کرده است. نیسان چند ماه پیش به صورت رسمی نسل جدید خودروی جوک را معرفی کرد، خودرویی که وارد بازار ایالات متحده آمریکا نمی شود (نسل جدید نیسان جوک معرفی شد). این […] نوشته قیمت نیسان کیکس 2020 اعلام شد اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – قیمت نیسان کیکس 2020 مشخص شد. این خودروی ژاپنی کوچک، در مقایسه با مدل قبلی خود افزایش قیمت را تجربه کرده است.

نیسان چند ماه پیش به صورت رسمی نسل جدید خودروی جوک را معرفی کرد، خودرویی که وارد بازار ایالات متحده آمریکا نمی شود (نسل جدید نیسان جوک معرفی شد). این شرکت ژاپنی در این کشور، خودروی کیکس را به فروش می رساند. به تازگی قیمت نیسان کیکس 2020 اعلام شده که در مقایسه با مدل قبلی، افزایش داشته است.

در حالی که قیمت پایه نیسان کیکس 2019 برابر با 18,640 دلار بود، نیسان کیکس S با قیمت پایه 18,870 دلار به فروش می رسد که نشان از رشد 230 دلاری قیمت دارد. در صورتی که خواهان خریداری تریم بالاتری باشید، می توانید تریم SV با قیمت پایه 20,500 دلار و یا SR با قیمت پایه 21,120 دلار را خریداری کنید. به تمام این قیمت ها باید 1095 دلار هزینه حمل به مقصد را اضافه کنید.

نیسان کیکس 2020 به صورت استاندارد به سیستم امنیتی Nissan Safety Shield 360 مجهز شده است. این فناوری شامل سیستم ترمز خودکار با قابلیت شناسایی عابر پیاده، هشدار خروج از خطوط، نور بالای خودکار و سیستم شناسایی نقاط کور به وسیله رادار می شود. هشدار درب عقب به صورت استاندارد در تریم های SV و SR نیسان Kicks حضور دارد.

قیمت نیسان کیکس 2020 اعلام شد

قیمت نیسان کیکس 2020 اعلام شد

تمام تریم های نیسان کیکس 2020 به یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری مجهز شده اند که قدرتی برابر با 122 اسب بخار در اختیار راننده قرار می دهد. این قدرت توسط گیربکس خودکار CVT به چرخ های جلوی این کراس اوور کامپکت منتقل می شود.

نیسان کیکس 2020 در زمینه مصرف بنزین نیز عملکرد خوبی دارد. این خودرو در شهر، جاده و به صورت ترکیبی به ترتیب نیاز به 7.58، 6.53 و 7.12 لیتر بنزین در هر 100 کیلومتر رانندگی نیاز دارد. در کابین این خودروی ژاپنی، فضای مناسبی در اختیار سرنشینان قرار می گیرد. در این بخش شاهد استفاده از یک نمایشگر 7 اینچی لمسی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات هستیم که از اپل کارپلی و اندروید Auto پشتیبانی می کند.

Source: carbuzz

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج