پرداخت حق آلایندگی شرکت نفت و گاز گچساران کاهش پیدا کرده است


پرداخت حق آلایندگی شرکت نفت و گاز گچساران کاهش پیدا کرده است

اهواز- ایرنا- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران حفظ محیط زیست را با اهمیت خواند و از کاهش پرداخت حق آلایندگی این شرکت طی 2 سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا هوشنگ صیدالی جمعه در جمع خبرنگاران و در حاشیه یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری خوزستان، اظهارداشت: رعایت مسائل زیست محیطی از جمله اقداماتی است که همواره در این شرکت مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره در زمینه احیاء چاه‌های نفتی تحت مدیریت این شرکت از تکنولوژی‌های روز استفاده شده است، گفت: در این راستا از به‌وجود آمدن هرگونه آلودگی جلوگیری شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران همچنین جمع آوری فلرهای نفتی را یکی از سیاست‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد و گفت: این امر را یک مسئولیت اجتماعی می‌دانیم و تلاش می‌شود تا روزی شاهد پایان کار فلرها باشیم.

صیدالی یادآور شد: در طرح توسعه ۲۸ مخزن نفتی تعداد ۱۱ مخزن در محدوده فعالیت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران قرار دارد و پروژه‌های مربوط به آن با محوریت تامین قطعات و تجهیزات داخلی اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یادآور شد: طی ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۷۶۰ قطعه به در این شرکت طراحی، تعمیر و یا ساخته شده و از سازندگانی داخلی نیز تعداد یک هزار و ۹۰۰ قلم کالا خریداری شده است.

در اولین روز از نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان ۱۱ کالای جدید ساخته شده داخلی با کاربرد صنعت نفت و تعداد پنج تجهیز و ابزار کاربردی در عملیات حفاری نفتی رونمایی شده است و علاوه بر این نیز فهرست هفت هزار و ۵۰۰ قلم کالای مورد نیاز صنعت نفت به سازندگان داخلی معرفی شد.

یازدهمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۸ در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز دایر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر