فلیک: هدف بایرن مونیخ تا پایان سال 2019، کسب 3 برد از 3 بازی باقی مانده است؛ خوشحال هستم که به جای باکسینگ دی به تعطیلات زمستانی می‌رویم


فلیک: هدف بایرن مونیخ تا پایان سال 2019، کسب 3 برد از 3 بازی باقی مانده است؛ خوشحال هستم که به جای باکسینگ دی به تعطیلات زمستانی می‌رویم

سرمربی باواریایی ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با برمن حاضر شد.

طرفداری- بایرن مونیخ و وردربرمن در هفته پانزدهم بوندس لیگا به مصاف یکدیگر می روند. هانس دیتر فلیک در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از وبسایت رسمی بایرن مونیخ، فلیک گفت:

در بازی فردا تولیسو و کومان به دلیل مصدومیت و مارتینز به دلیل محرومیت همراه ما نیستند. در مورد کوتینیو هنوز تصمیمی پیرامون حضور او در ترکیب اصلی نگرفتیم. باید صبر کنیم تا ببینیم چه می شود. کوتینیو عملکرد خوبی مقابل تاتنهام داشت که برای ما و خودش مهم بود. در مسیر صحیحی پیش می رود. اینکه به آلمان بیایید و از همان ابتدا حداکثر کیفیت خود را نشان بدهید هرگز آسان نیست. کوتینیو به زمان نیاز دارد و مقابل تاتنهام بار دیگر ارزش های خود را ثابت کرد.

مقابل برمن باید تمرکز کافی داشته باشیم. اگر 100% آماده نباشیم یا تمرکز کافی نداشته باشیم، جریمه خواهیم شد. برمن پتانسیل خلق شگفتی را دارد. اهداف کوتاه مدتی برای خود تعیین کردیم. تا نیم فصل 3 بازی داریم و می خواهیم در هر 3 بازی برنده شویم. آسان نیست اما می خواهیم سال را با 3 برد پیاپی به پایان برسانیم. آلابا برای بازی فردا در دسترس است. از پست فعلی دیویس راضی هستم بنابراین فعلا نیازی به حضور او در پست وینگر نیست. از روند پیشرفت این بازیکن کاملا رضایت دارم.

تفاوت کمک مربی با سرمربی؟ وقتی سرمربی هستید یعنی نفر اول تیم محسوب می شوید. مسئولیت بسیار بیشتری دارید. درحال عادت کردن به این وضعیت هستم. به بازیکنان و کادر فنی خود کاملا اعتماد دارم و همین کار را آسان تر می کند. خوشبختانه جو فوق العاده ای در اطراف من شکل گرفته است.

باکسینگ دی بهتر است یا تعطیلات ژانویه؟ قطعا سایر کشورها که باکسینگ دی دارند، روزهای خاص و هیجان انگیزی را تجربه می کنند. مردم سرگرم می شوند اما باید شرایط تیم ها و بازیکنان را هم در نظر گرفت. از آنجایی که بایرن مونیخ مصدومان زیادی دارد، بنابراین خوشحال هستم که به جای باکسینگ دی به تعطیلات زمستانی می رویم.

بهترینِ مطلق وجود ندارد و با این تفکر همیشه انتظار پیشرفت از تیم خواهید داشت. همیشه برای بهتر شدن باید تمرین کنیم. مالکیت توپ بالایی در بازی ها داریم و موقعیت های زیادی خلق می کنیم اما باید دقت کنیم که توپ را در مناطق حساس از دست ندهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تیپ ناهماهنگ و خلاف مُدِ الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی