پیش بازی بایرن مونیخ-وردربرمن؛ بهترین حریف برای برنده شدن


پیش بازی بایرن مونیخ-وردربرمن؛ بهترین حریف برای برنده شدن

شاگردان فلیک پس از دو باخت پیاپی در لیگ، باید هر چه سریع‌تر به مسیر پیروزی برگردند. 

طرفداری- بایرن مونیخ در هفته پانزدهم بوندسلیگا از وردربرمن میزبانی می‌کند.

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: شنبه 14 دسامبر 2019 / 23 آذر 1398

ساعت: 18:00

ورزشگاه: آلیانتس آرنا

تورنمنت: فصل 20-2019 بوندسلیگا

داور: روبرت شرودر

پیش بازی بایرن مونیخ-وردربرمن؛ بهترین حریف برای برنده شدن

ترکیب احتمالی و شرایط دو تیم

پیش بازی بایرن مونیخ-وردربرمن؛ بهترین حریف برای برنده شدن

فرصت‌ها یکی پس از دیگری برای تیمی که امسال خیلی خوب فرصت از دست می‌دهد، از دست می‌روند. باواریایی‌ها که تا اینجای فصل 36 بخت جدی گلزنی در لیگ را از دست داده‌اند، هم اکنون 7 امتیاز با صدر فاصله دارند. انتظارات در مونیخ به حدی بالاست که حتی از تیمی که در حال پوست انداختن هست هم انتظار قهرمانی می‌رود. بعد از برد روحیه بخش مقابل تاتنهام، حالا بایرن مونیخ فرصت خوبی دارد تا با کسب پیروزی مقابلی حریفی که راه برنده شدن مقابل آن را به خوبی بلد است، جو پیرامون تیم را کمی تغییر دهد.

وردربرمن در 15 بازی قبلی خود در بوندسلیگا موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود نشده است و وقتی قرار باشد به آلیانتس آرنا سفر کنید، این آمار نگران کننده‌تر به نظر می‌رسد. آن‌ها هفته گذشته شکست 1-0 ناامید کننده‌ای را مقابل پادربورن تجربه کردند ولی این جای تعجب نداشت زیرا وردر در بازی‌های خارج از خانه (9) بیش از بازی‌های خانگی (5) خود امتیاز کسب کرده است.

غایبان دو تیم

پیش بازی بایرن مونیخ-وردربرمن؛ بهترین حریف برای برنده شدن

نکات آماری

این صد و هفتمین رویارویی بوندسلیگایی بایرن مونیخ و وردربرمن خواهد بود؛ تنها بازی وردربرمن-هامبورگ (108) بیش از این این تقابل در بالاترین سطح فوتبال آلمان تکرار شده است. بایرن در 17 بازی آخر بوندسلیگایی خود مقابل وردر برنده شده است؛ این طولانی‌ترین روند پیروزی‌های پیاپی یک تیم مقابل تیم دیگری در تاریخ لیگ آلمان است. آخرین برد وردربرمن مقابل بایرن مونیخ در سپتامبر 2008 و با نتیجه 5-2 رقم خورد. آن‌‌ها اولین تیم پس از اکتبر 1976 هستند که در رقابت‌های بوندسلیگا، بیش از 4 گل در خانه بایرن به ثمر رسانده‌اند. بایرن برای اولین بار بعد از پاییز 2018، دو باخت پیاپی در لیگ را تجربه کرد. باواریایی‌ها پس از شکست مقابل مونشن گلادباخ، به رده هفتم جدول سقوط کردند. آخرین باری که آن‌ها پس از گذشت 14 بازی از لیگ در رده پایین‌تری قرار داشتند، به فصل 95-1994 بر می‌گردد (هشتم).

پیش بینی هو اسکورد

بایرن مونیخ 4-1 وردربرمن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط