چهار محال بختیاری در سکوی قهرمانی مسابقات بیماران خاص کشور ایستاد


چهار محال بختیاری در سکوی قهرمانی مسابقات بیماران خاص کشور ایستاد

کیش - ایرنا - هشتمین دوره مسابقات بیماران خاص، دیابتی و پیوند اعضا که طی دو روز در جزیره کیش برگزار شد با قهرمانی چهارمحال بختیاری به پایان رسید.

به گزارش روز جمعه ایرنا، به نقل از روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، در این مسابقات که با حضور ۳۰۰ ورزشکار از ۲۹ استان و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد، تیم های بانوان چهارمحال بختیاری، فارس و همدان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در بخش آقایان تیم کردستان قهرمان شد و همدان و اصفهان در رده های بعدی قرار گرفتند.

این مسابقات در رشته های تیراندازی با تفنگ، شنا، شطرنج، تنیس روی میز و دارت در مجموعه ورزشگاه المپیک کیش و به میزبانی موسسه ورزش و تفریحات سالم این جزیره برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات مهین فرهاد زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش از میزبانی جزیره کیش تقدیر و ابراز امیدواری کرد که رویدادهای بعدی هم در این جزیره با بهترین شرایط برگزار شود.

در این مراسم محمد تقی خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: برگزاری این مسابقات و رویدادها می تواند انگیزه ورزشکاران را تقویت کند و امیدوارم که در سالهای آینده هم بتوانیم میزبان شایسته ای برای این مسابقات باشیم.

همچنین امروز جمعه و در پایان این مسابقات مجمع سالیانه فدراسیون درسالن رازی مرکز همایش های بین المللی با حضور ۳۲ هیأت استانی برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب