سپاهان به صدرنشینی استقلال پایان داد


سپاهان به صدرنشینی استقلال پایان داد

تیم فوتبال سپاهان با غلبه بر پیکان به صدرنشینی 2 هفته‌ای استقلال در لیگ برتر پایان داد و به تنهایی در صدر نشست.

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان «امیر قلعه نویی» در سومین دیدار از نخستین روز هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه «نقش جهان» اصفهان میزبان شاگردان «حسین فرکی» در تیم پیکان بودند و با شکست ۲ بر صفر این تیم سه امتیاز آن را کسب کردند.

«گئورگی گولسیانی» دردقیقه ۲۱ از روی نقطه پنالتی و «امید نورافکن» دردقیقه ۴۲ گل‌های سپاهان را درون دروازه حریف جای دادند و کادر فنی، بازیکنان و هواداران تیم خود را خوشحال کردند.

سپاهان به صدرنشینی استقلال پایان داد

بازیکنان سپاهان برای بازگشت به صدر جدول به پیروزی برابر تیم پیکان نیاز داشتند به همین منظور با سوت شروع این دیدار توسط داور، حملات خود به روی دروازه حریف را آغاز کردند.

در دقیقه ۱۴ ضربه سر «کی روش استنلی» مهاجم برزیلی و نامدار سپاهان به بیرون رفت و نخستین موقعیت مناسب این تیم برای گلزنی از دست رفت.

در دقیقه ۲۰ به دنبال یک کار تاکتیکی و رد و بدل شدن توپ میان بازیکنان این تیم، مدافعان حریف مجبور به خطا بر روی آنان شدند و داور به سود این تیم پنالتی گرفت و گولسیانی موفق به گلزنی شد.

درحالیکه پیکان به دنبال جبران گل خورده بودند بازیکنان میزبان چند بار دیگر فرصت گلزنی بدست آوردند اما ضربات شوت «امید نورافکن» و «مهدی کیانی» زرد پوشان با اختلاف کم از کنار دروازه شان به بیرون رفت.

درحالی‌که بازی در وقت های اضافه نیمه نخست درجریان بود «محمد رضا حسینی»، نورافکن را در موقعیت مناسب قرار داد و او نیز از این فرصت به خوبی استفاده و گلزنی کرد.

نیمه دوم با بازی خوب بازیکنان سپاهان شروع شد اما در ادامه بازیکنان جوان تیم پیکان جلو کشیده و با دراختیار گرفتن توپ و میدان موقعیت هایی را برای گلزنی بدست آوردند.

در دقیقه ۵۵ «پیام نیازمند» سنگربان تیم سپاهان با هوشیاری و جاگیری مناسب ضربه سر مهاجمان پیکان را به کرنر فرستاد و مانع از گلزنی آنان شد.

کادر فنی تیم سپاهان که از این وضعیت رضایت نداشت دست به تغییراتی در ترکیب زد تا روند بازی تغییر یابد.

در دقیقه ۷۰ «مهدی کیانی» با یک حرکت انفرادی مدافع پیکان را در پشت محوطه جریمه جا گذاشت اما شوت سنگین او با اختلافی کم از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۳ ضربه سر زیبای مهاجمان تیم پیکان با دخالت «پیام نیازمند» سنگربان سپاهان با برخورد به دیرک افقی دروازه به کرنر رفت و با شانسی تبدیل به گل نشد.

پیکانی ها به دنبال از دست رفتن این ضربه حملات خود را ۲ چندان کرده و موقعیت هایی دیگری بدست آوردند اما دفاع منطقی و همه جانبه بازیکنان سپاهان مانع از گلزنی آنان شد.

در دقیقه ۷۸ شوت «کی روش استنلی» را دروازه بان تیم پیکان مهار کرد.

در دقیقه ۸۳ شوت زیبای «جابر انصاری» که از پشت محوطه جریمه روانه دروازه سپاهان شده بود را نیازمند با عکس العملی به موقع به بیرون فرستاد.

شاگردان قلعه نویی با کسب هر سه امتیاز این دیدار ۲۸ امتیازی شده و صدر جدول را از استقلال پس گرفتند.

شاگردان «حسین فرکی» نیز با قبول این شکست، ۱۳ امتیازی و در جایگاه یازدهم باقی ماندند.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، شایان مصلح (سعید آقایی)، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی ولسیانی، رضا میرزایی(محمد ایران پوریان)، امید نورافکن، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، محمدرضا حسینی(علی قربانی)، سجاد شهباززاده، کی‌روس استنلی.

ترکیب پیکان:

وحید شیخ ویسی، سیدمهران موسوی، حسین پورامینی، سعید واسعی(جابر انصاری)، فراز امامعلی، جلال الدین علی محمدی، حجت حق وردی، امیرحسین کریمی، سیدمحمد ستاری، علی حمودی و شهریار مغانلو.

هواداران تیم سپاهان که در جریان برگزاری این دیدار به خوبی از تیم خود حمایت کرده بودند، پس از پیروزی تیمشان بسیار خوشحالی کرده و با تشویق کادر فنی و بازیکنان تیمشان از آنان به علت بازگشت دوباره شان به صدر جدول قدردانی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...