کیش ایر از سد فولاد گذشت


کیش ایر از سد فولاد گذشت

کیش - ایرنا - تیم کیش ایر در هفته پایانی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور با نتیجه 27 بر 23 از سد تیم فولاد مبارکه سپاهان گذشت و به چهارم جدول این رقابتها صعود کرد.

به گزارش ایرنا این مسابقات در هفته هفتم و پایانی نیم فصل اول پانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور، گرامیداشت شهدای زن ورزشکار، امروز جمعه در سالن چند منظوره المپیک برگزار شد.

تا قبل از این دیدار تیم کیش ایر در جایگاه ششم و تیم فولاد مبارکه سپاهان در جایگاه چهارم جدول این رقابتها قرار داشتند که با انجام دیدار امروز، تیم کیش ایر دو پله بالاتر رفت.

در دیگر دیدارهای هفته پایانی، تیم ذوب آهن اصفهان به مصاف تأسیسات دریایی تهران می رود، تیم های شهید شاملی کازرون و نفت و گاز گچساران به رقابت می پردازند و ارشیا شید طرقبه شاندیز با تیم صدر جدولی اشتاد سازه مشهددر مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

پس از سه هفته استراحت، نیم فصل دوم رقابتها از روز جمعه ۱۳ دی ماه برگزار خواهد شد که در این نیم فصل تیم کیش ایر به مصاف تیم شهید شاملی کازرون خواهد رفت.

دیدار مدیرعامل منطقه آزاد کیش با تیم ایرکیش

غلامحسین مظفری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دقایقی قبل از مسابقه دو تیم کیش ایر و فولاد سپاهان با اعضای تیم کیش ایر دیدار و گفتگو کرد.
در جریان این دیدار فرجی مربی تیم هندبال کیش ایر از چگونگی دیدارهای این تیم و عملکرد مثبت بازیکنان گزارشی را ارائه کرد، سپس دکتر مظفری از حضور این تیم برای نخستین بار در لیگ برتر کشور ابراز خرسندی کرد.
در ادامه امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تمام سعی خود را در خصوص پیشرفت و عملکرد مثبت ورزشکاران به عمل خواهیم آورد.
در پایان نماینده تیم کیش ایر از حمایت و پشتیبانی دکتر مظفری در راستای بسط و توسعه ورزش بانوان تقدیر و تشکر نمود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403