یادواره شهیدان منطقه مصلی قدس قم برگزار شد


یادواره شهیدان منطقه مصلی قدس قم برگزار شد

قم – ایرنا – یادواره شهیدان ستاد نماز جمعه و منطقه مصلی قدس قم عصر جمعه با حضور مسئولان، نمایندگان مجلس, روحانیان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در شبستان مصلی قدس قم برگزار شد.

در این آیین آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور و احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند.

استاد حوزه علمیه قم طی سخنانی حضور مقتدرانه نظام اسلامی در عرصه های مختلف بویژه رویارویی با استکبار جهانی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در طول ۴۰ سال گذشته هیچ عامل یا پدیده ای مانند انقلاب اسلامی استکبار را در معرض تهدید و نابودی قرار نداده است.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان همچنین با اشاره جنایت های صورت گرفته علیه ملت ایران بیان داشت: وجود ۱۷ هزار شهید ترور که توسط منافقان و مزدوران دست نشانده استکبار به شهادت رسیدند، بیانگر بخشی از این اقدام های مذبوحانه و توطئه آمیز می باشد.

استاد حوزه علمیه قم همچنین جهاد و شهادت را امری الهی و مقدس توصیف کرد و گفت: پیامبر اسلام (ص) در جنگ بدر به مسلمانان فرمود، اگر شما در این جنگ قاتل نباشید، سال بعد به همین تعداد کشته خواهید داد.

اجرای تواشیح توسط گروه همخوانی سفیران هدایت از جلوه های ویژه این آیین بود و در پایان نیز دو تن از خانواده معظم شهیدان با اهدا لوح مورد تجلیل قرار گرفتند. /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب