هفته پنجم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد برگزار شد


هفته پنجم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد برگزار شد

گنبدکاووس - ایرنا - دومین روز هفته پنجم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس، عصر روز جمعه در حالی در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد، که مشتاقان بسیاری برای تماشای رقابت‌های زیبای اسبدوانی گرد هم آمده بودند.

در این روز ۵۵ راس اسب در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ متر در ۶ دور مختلف رقابت کردند که در دور اول و در گروه اسب‌های ترکمن ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۵ اسب پویان مختومقلی عنوان اول و اسب‌های سیاوش یوسفی و پادشاه مختومقلی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

رقابت اسب‌های دوخون دوساله برنده در دور دوم برگزار شد که حاصل آن قهرمانی اسب سوشا بود، آپاچی دوم شد و اسب تکنو هم به عنوان سومی این دور بسنده کرد.

در انتهای رقابت دور سوم این روز، اسب‌های آوات، شین تیا و یلدا ناز به عنوان برندگان گروه اسب های دوخون دوساله کلاس Mainen معرفی شدند و در دور چهارم که مخصوص اسب‌های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ بود، اسب شایان هج زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب‌های سانچی و بیگ رد دوم و سوم شدند.

دوستداران ورزش سوارکاری در دور پنجم شاهد رقابت اسب‌های تروبرد ۳+ سال کلاس ۱ بودند که نتیجه آن قهرمانی اسب بن ریو جانی رو بود و در پی او اسب های بای بای چلنج و گلدن استیت دوم و سوم شدند.

اسب‌های دوخون ۳+ سال کلاس ۴ در آخرین دور مسابقات امروز رقابت کردند که در انتها اسب‌های نیودنسر، من بولت و آی نور مهرانی به عنوان برندگان این دور معرفی شدند.

در پایان مسابقات روز دوم هفته پنجم اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس، مبلغ یک میلیارد و ۳۶۳ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام