بودن در فراری شغل نیست بلکه کار در فراری شما را در بر می‌گیرد


فرمول یک ایران – مدیر عملکردی مکلارن، آندره استلا از تفاوت های کار کردن برای فراری و مکلارن گفته است و اینکه چگونه کار در فراری شما را در بر می‌گیرد. استلا هم زمان با فرناندو آلونسو به عنوان مهندس این راننده از فراری جدا شد و همکاری او در مکلارن با دو دوره قهرمان جهان ادامه پیدا کرد. از او در مورد تفاوت های کلیدی میان این دو تیم سوال شد و او گفت...

فرمول یک ایران – مدیر عملکردی مکلارن، آندره استلا از تفاوت های کار کردن برای فراری و مکلارن گفته است و اینکه چگونه کار در فراری شما را در بر می‌گیرد.

استلا هم زمان با فرناندو آلونسو به عنوان مهندس این راننده از فراری جدا شد و همکاری او در مکلارن با دو دوره قهرمان جهان ادامه پیدا کرد. از او در مورد تفاوت های کلیدی میان این دو تیم سوال شد و او گفت که از نظر عملکردی، هر دو تیم فرمول یک در سطح برابری قرار دارند.

اما تفاوت در اینجاست که زمانی که شما برای فراری کار می کنید، تمام زندیگیتان تحت تاثیر تیم است چراکه با روحیه، شور و هیجان یک تیم ایتالیایی طرف هستید:

طرفدار ها این را نمی دانند، اما برای رسیدن به سطح بالایی از عملکرد، به زمان احتیاج دارید. شما به دو سه سال کار احتیاج دارید، برای ایجاد اطمینان به پنج سال تحقیق احتیاج دارید.

فراری افراد فوق العاده ای را دارد، آن ها همین امکانات و شرایط اینجا در بریتانیا را دارند.

تفاوت در این است که در بریتانیا این صرفا یک شغل است. زمانی که کارم را تمام می کنم، از دفترم خارج می شوم و به یک کافه می روم، شاید برای دیدن افرادی که طرفدار تیم های دیگری هستند و پس از آن هم به خانه می روم. شاید آن ها بدانند که من کجا کار می کنم اما اهمیتی نمی دهند.

زمانی که من در فراری بودم این یک شغل نبود. این یک هدف بود که شما را در بر میگرفت. زمانی که من آنجا کارم تمام می شد، احتمالا به کافه ای می رفتم و آنجا گارسون از من می پرسید که آیا این فصل قهرمان می شویم؟

اگر به یک رستوران می رفتید، گارسون درباره فصل پیش رو سوال می پرسید. اگر روزنامه را باز می کردید، هر روز صبح اخباری درباره فراری وجود داشت.

در مارنلو، هیچوقت فرصت استراحت ندارید. این کار نیست و موضوع کاملا متفاوتی است. فقط کار اصلی ثابت است.

از آندره سوال شد که آیا این می تواند پایان راه قهرمانی های فراری باشد؟

فراری هرآنچه که نیاز دارد را در اختیار دارد. به خصوص با تجربه و علم شخصی همانند متیا بینوتو.

پس تنها مسئله زمان است اما مشکل اینجاست که شما هیچوقت در مارنلو وقت ندارید و همه چیز باید سریع انجام شود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 30 فروردین + دانلود غزل حافظ