مسئولان برای رفع فقر فرهنگی و ضعف اقتصادی تلاش کنند


مسئولان برای رفع فقر فرهنگی و ضعف اقتصادی تلاش کنند

امام جمعه موقت بیرجند گفت: باید مسئولین به طور جدی به موضوع بیکاری، فقر فرهنگی و ضعف اقتصادی را مد نظر قرار دهند.

حجت‌الاسلام محمد مختاری، امروز جمعه ۲۲ آذر در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: علم و ایمان هیچ تضادی با یکدیگر ندارند و در کنار هم جوامع بشری را به موفقیت و سعادت می‌رسانند.

وی با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه و سالروز شهادت آیت‌الله مفتح، افزود: آرمان شهید مفتح اعتلا و رشد کشور با دو بال علم و ایمان بود.

به گزارش ایسنا، امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: علم سکولار و منهای دین آرامش و سعادت را به همراه ندارد و دین بدون علم می‌تواند جوامع را به قله سعادت رسانده و ما در عرصه‌های مختلف به خودکفایی برساند.

مختاری با اشاره به افزایش قیمت بنزین و حوادث پس از آن، ادامه داد: نباید انتظار داشته باشیم که رهبر جامعه به جای مجلس، رئیس جمهور و سایر نهادهای کشور تصمیم بگیرد و با وجود اینکه در موضوع اصلاح قیمت بنزین طبق قانون رهبری وظیفه تعریف شده‌ای نداشت، ولی ایشان هوشمندانه در این زمینه عمل کردند.

وی با بیان اینکه باید مسئولین به طور جدی به موضوع بیکاری، فقر فرهنگی و ضعف اقتصادی را مد نظر قرار دهند، افزود: پشت صحنه اسرائیل، آمریکا و سعودی از اغتشاشگران این ماه اخیر حمایت کردند.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: سؤال این است که چرا نسنجیده و نپخته اصلاح قیمت بنزین صورت گرفت.

مختاری با بیان اینکه معنای حقیقی توکل، تلاش و کوشش و در نهایت واگذاری نتیجه به خداوند است، خاطرنشان کرد: برای بهبود امور باید در انتخاب‌های آینده دولت و مجلس دقت بیشتری کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟