تصاویر جاسوسی نسبتاً واضح از نسل جدید جی‌ام‌سی یوکان


تصاویر جاسوسی نسبتاً واضح از نسل جدید جی‌ام‌سی یوکان

تاکنون نسل جدید شورلت‌های تاهو و سابربن و همین‌طور کادیلاک اسکالید را دیده‌ایم و حالا این فرصت را داریم که نسخهٔ جی‌ام‌سی از نسل جدید اس‌یووی‌های فول سایز جنرال موتورز را هم ببینیم چراکه یک پروتوتایپ از جی‌ام‌سی یوکان مدل 2021 رؤیت شده است. هرچند این خودرو به‌طور کامل با پوشش‌های استتاری پوشیده شده است... The post تصاویر جاسوسی نسبتاً واضح از...

تاکنون نسل جدید شورلت‌های تاهو و سابربن و همین‌طور کادیلاک اسکالید را دیده‌ایم و حالا این فرصت را داریم که نسخهٔ جی‌ام‌سی از نسل جدید اس‌یووی‌های فول سایز جنرال موتورز را هم ببینیم چراکه یک پروتوتایپ از جی‌ام‌سی یوکان مدل 2021 رؤیت شده است. هرچند این خودرو به‌طور کامل با پوشش‌های استتاری پوشیده شده است اما قسمت‌های مهم آن مثل چراغ‌ها، سپرها و جلوپنجره تا حدودی مشخص است و نشان می‌دهد که چگونه جی‌ام‌سی ظاهر اس‌یووی فول سایز خود را از تاهو و سابربن جدید متمایز کرده است.

تصاویر جاسوسی نسبتاً واضح از نسل جدید جی‌ام‌سی یوکان

به نظر می‌رسد این پروتوتایپ، نسخهٔ کوتاه یوکان باشد که معادل شورلت تاهو محسوب می‌شود درحالی‌که یوکان XL با فاصلهٔ محوری کشیده، پسرعموی شورلت سابربن خواهد بود. نمای جلویی یوکان جدید با چراغ‌های مربعی و جلوپنجره بزرگ و برجسته، شباهت زیادی با پیکاپ سی‌یرا دارد؛ اما تمایز عمدهٔ اس‌یووی فول سایز جی‌ام‌سی با تاهو فقط در قسمت جلویی است زیرا طراحی قسمت عقب یوکان کاملاً با اس‌یووی‌های شورلت یکسان بوده و از آن‌ها قابل‌تشخیص نیست.

تصاویر جاسوسی نسبتاً واضح از نسل جدید جی‌ام‌سی یوکان

علاوه بر این، زیر پوست یوکان جدید هم کاملاً با تاهو و سابربن یکسان است زیرا این خودرو روی همان پلت‌فرم جدید اس‌یووی‌های شورلت ساخته شده است که ویژگی مهم آن سیستم تعلیق مستقل چند اتصالی عقب است. با توجه به رشد اندازهٔ این اس‌یووی‌ها، فضای صندلی‌های عقب و همین‌طور فضای بار در نسل آیندهٔ یوکان به میزان چشمگیری افزایش خواهد یافت. همچنین انتظار می‌رود زیر کاپوت این ماشین همان موتورهای قبلی شامل نمونهٔ 5.3 لیتری V8 پایه و 6.2 لیتری V8 در نسخهٔ دنالی قرار گیرد اما موتور 3 لیتری شش سیلندر خطی دیزلی جدید هم به این لیست اضافه خواهد شد.

تصاویر جاسوسی نسبتاً واضح از نسل جدید جی‌ام‌سی یوکان

به‌احتمال‌زیاد جی‌ام‌سی ویژگی‌های منحصربه‌فردی را در یوکان و یوکان XL جدید ارائه خواهد کرد تا فاصلهٔ آن‌ها با شورلت‌ها بیشتر شود؛ اما بزرگ‌ترین تفاوت این خودروها در قیمت خواهد بود زیرا طبیعتاً یوکان‌ها از همتای شورلتی خود گران‌تر هستند که این اختلاف قیمت در پرچم‌دار این خانواده یعنی نسخهٔ دنالی که کاملاً مجهز بوده و از مقادیر فراوانی کروم برخوردار است، به اوج خود خواهد رسید. نسخهٔ آفرود AT4 هم بخشی از خانوادهٔ یوکان جدید خواهد بود و تقریباً برابر با نسخهٔ Z71 شورلت است. انتظار می‌رود نسل جدید جی‌ام‌سی یوکان اوایل سال 2020 رونمایی گردد.

تصاویر جاسوسی نسبتاً واضح از نسل جدید جی‌ام‌سی یوکان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403