صادقی: بازیکنان مان برای دیدار با پرسپولیس انگیزه دارند/ در نیم فصل سایپا را تقویت می‌کنیم


صادقی: بازیکنان مان برای دیدار با پرسپولیس انگیزه دارند/ در نیم فصل سایپا را تقویت می‌کنیم

سرمربی تیم سایپا تهران گفت: بازیکنان مان برای دیدار با پرسپولیس انگیزه دارند و همین موضوع این دیدار را جذاب می‌کند.

صادقی: بازیکنان مان برای دیدار با پرسپولیس انگیزه دارند/ در نیم فصل سایپا را تقویت می‌کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی در نشست خبری پس از بازی تیم‌های سایپا و پرسپولیس تهران بیان کرد: کیفیت تیم ما از لحاظ فنی نسبت به ابتدای فصل پیشرفت قابل توجهی داشته است و با توجه به اینکه چهار بازی اخیرمان پخش زنده شده، همه مردم دیدند تیم خوبی داریم. فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کنیم، اما در بحث کسب نتیجه عملکردمان مناسب نبوده است.

او افزود: سعی می‌کنیم نقاط ضعف مان را در نقل و انتقالات برطرف کرده و تیم سایپا را تقویت کنیم. به آینده تیم مان خیلی امیدوار هستم. تلاش کرده و تمرینات خوبی انجام می‌دهیم. تمام بازیکنان مان با تمام وجود تلاش می‌کنند و امیدواریم در ادامه فصل نتایج خوبی هم به دست آوریم.

صادقی تصریح کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است که بازیکنان خوبی دارد. می‌دانم بازی سختی پیش رو داریم. بازیکنان مان برای بازی کردن مقابل پرسپولیس و استقلال باانگیزه هستند. همین مسائل بازی را جذاب می‌کند. سایپا نشان داده برای هر حریفی، تیم سرسختی است و امیدوارم فردا (شنبه) در کنار بازی خوب، نتیجه هم بگیریم.

سرمربی تیم سایپا تهران درباره دلیل اصلی نتیجه نگرفتن تیم سایپا گفت: فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و به ۱۸ یا ۶ قدم حریف می‌رسیم. موقعیت‌های خوبی ایجاد می‌کنیم، اما اگر واقعیت را بگوییم، در زدن ضربات آخر مشکل داریم. در این بخش هم تمرینات ویژه‌ای انجام می‌دهیم و بی شک در آینده بازیکنان مان در زدن ضربات نهایی هم بهتر می‌شوند.

صادقی درباره اینکه آیا باشگاه سایپا در نیم فصل بازیکنان شاخصی جذب می‌کند، اظهار داشت: تمام بازی‌های مان را بررسی کرده و در نیم فصل باید تیم را تقویت کنیم. بخشی از این موضوع با تمرینات بهتر و با کیفیت‌تر و بخشی دیگر از طریق جذب بازیکن انجام می‌شود.

او درباره فهرست خروجی تیم سایپا گفت: سه بازی دیگر پیش رو داریم و درست نیست از حالا درباره فهرست خروجی تیم صحبت کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا