کریمیان: می‌خواهیم دل مردم بوشهر را در بازی با استقلال شاد کنیم/ توجهی به حواشی تیم حریف نداریم


کریمیان: می‌خواهیم دل مردم بوشهر را در بازی با استقلال شاد کنیم/ توجهی به حواشی تیم حریف نداریم

مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر پیش از دیدار با استقلال در نشست خبری پاسخگوی خبرنگاران بود.

کریمیان: می‌خواهیم دل مردم بوشهر را در بازی با استقلال شاد کنیم/ توجهی به حواشی تیم حریف نداریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از شروع نشست خبری مهرداد کریمیان، مربی شاهین شهرداری بوشهر برای بازی با استقلال، عبدالرضا کللی فرد اعتراضی را نسبت به تغییر زمان این بازی و دلیل غیبت میشو اعلام کرد و گفت: میشو کریستیچویچ شب گذشته دچار سرماخوردگی شد و به همین دلیل شرایط حضور در این نشست را نداشت. البته من می‌خواهم مطلبی را بگویم. از سازمان لیگ به دلیل عملکرد خوبی که با وجود فشردگی رقابت‌ها دارند تشکر می‌کنم. با این وجود ما پس از بازی با صنعت نفت آبادان متوجه شدیم روز بازی مان با استقلال تغییر کرده است. درحالیکه از یک هفته قبل بلیت هواپیما رزرو کرده بودیم و مجبور شدیم بلیت سفر و برگشت پرواز چارترمان را تغییر بدهیم. پس از آن هم ساعت بازی تغییر یافت و به همین دلیل مجبور شدیم بلیت پرواز برگشت مان را بار دیگر تغییر بدهیم. شاهین بوشهر از لحاظ مالی مشکل خاصی ندارد، اما به هر حال همین ناهماهنگی‌ها برای تیم و مجموعه مشکل ساز می‌شود. البته در جریان هستیم برخی از این تغییرات گردن سازمان لیگ نیست، اما اگر ۱۰ تا ۱۴ روز قبل از هر بازی انجام شود باشگاه می‌تواند آماده‌تر باشد.

همچنین مهرداد کریمیان در این نشست گفت: قبل از هر چیز می‌خواهم مراتب عذرخواهی میشو را به دلیل غیبت در نشست اعلام کنم. می‌دانیم بازی سختی با استقلال داریم و روند رو به رشد حریف در بازی‌های اخیر این موضوع را اثبات می‌کند. شاهین هم در چهار هفته اخیر با وجود فوتبال خوبی که بازی می‌کند، در کسبپیروزی ناکام بوده است. البته خوشبختانه باخت هم نداشته ایم.

او افزود: روند رو به رشدی را طی می‌کنیم و بازیکنان مان آماده هستند. امیدوارم فردا (شنبه) با ارائه یک فوتبال خوب، تماشاگرپسند و جاندار دل مردم را بوشهر را شاد کنیم.

کریمیان درباره اینکه آیا شاهین مانند پنج بازی اخیرش برای کسب تساوی مقابل استقلال قرار می‌گیرد یا خیر، اظهار داشت: بی شک هدف مان ارائه بازی خوب است. میشو برنامه‌های زیادی برای این هدف دارد، اما در هیچ یک از بازی‌های مان با هدف مساوی به زمین نرفتیم. به ویژه در دیدار‌های خانگی خوب و باانگیزه بازی کردیم. موقعیت‌های زیادی هم داشتیم. متاسفانه تاکنون به پیروزی نرسیده ایم و شاهین نیاز دارد با یک برد، شرایطش را در جدول تغییر بدهد.

مربی تیم شاهین بوشهر درباره ارزیابی اش از وضعیت این روز‌های استقلال و غیبت آندره آ استراماچونی بیان کرد: بی شک هم کادر فنی و بازیکنان مان توجهی به مسائلی که برای باشگاه بزرگ استقلال ایجاد شده ندارند و تمرکزشان روی بازی است. فقط کار خودمان را انجام می‌دهیم و سایر موارد در زمین اتفاق می‌افتد. امیدوارم شرایط تیم بزرگ استقلال به شکلی باشد که هواداران میلیونی اش خوشحال شوند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !