بازدید مسئولان آستارا از کسبه و اصناف


بازدید مسئولان آستارا از کسبه و اصناف

آستارا - ایرنا - مسئولان بندر مرزی آستارا از واحدهای صنفی مختلف در بازارهای این شهرستان بازدید و بر تداوم بازرسی‌های ماموران تنظیم بازار برای ثبات قیمت کالاها و رضایت مردم تاکید کردند.

فرماندار آستارا روز جمعه در بازدید اعضای ستاد تنظیم بازار از برخی واحدهای صنفی این شهرستان اظهار کرد: بازار و نظارت بر آن از اهمیت خاصی برخوردار است و از ظرفیت های اقتصادی اصناف باید به درستی استفاده شود و اصلاح نرخ بنزین بهانه افزایش قیمت برخی کالاها نباشد.

حسن رستم زاد بیان کرد: به منظور خدمات رسانی شایسته به شهروندان و گردشگران، باید نظارت ها بر بازار دقیق باشد و اقلام مورد نیاز مردم، متناسب با چرخه عرضه و تقاضا تامین شود.

وی افزود: بی ثباتی و نوسان قیمت برخی کالاهای اساسی باید کنترل شود و دستگاه های نظارتی به آنها رسیدگی کنند و مردم و مصرف کنندگان، تخلفات بازار را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

فرماندار آستارا گفت: واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب این شهرستان شناسایی شود و نظارت بر واحدهای غیرمجاز و دستفروشان حاشیه شهر در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

محسن آهنی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا در این بازدیدها از فعالیت بیش از پنج هزار واحد تجاری در این شهرستان و استقرار حدود یک هزار و ۵۰۰ واحد آن در بازار ساحلی آستارا خبر داد.

بعد از اصلاح قیمت بنزین، جلسات ستاد تنظیم بازار و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز آستارا افزایش یافته و بازرسی های مکرر از اصناف در دستور کار ماموران و بازرسان بازار قرار گرفته است.

شهرستان گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس