مرجعیت دینی عراق: سلاح باید در انحصار حکومت باشد


مرجعیت دینی عراق: سلاح باید در انحصار حکومت باشد

مرجعیت دینی عراق: سلاح باید در انحصار حکومت باشد/ جنایت «الوثبه» را محکوم می‌کنیم مرجعیت عالی دینی عراق امروز با تاکید بر توانایی عراقی ها برای مدیریت نبرد اصلاحات و پیروزی در آن گفت: ما بر مسالمت آمیز بودن تظاهرات تاکید می کنیم و قتل و آدم ربایی را محکوم می کنیم. به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد، به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، احمد الصافی...

مرجعیت دینی عراق: سلاح باید در انحصار حکومت باشد/ جنایت «الوثبه» را محکوم می‌کنیم

مرجعیت عالی دینی عراق امروز با تاکید بر توانایی عراقی ها برای مدیریت نبرد اصلاحات و پیروزی در آن گفت: ما بر مسالمت آمیز بودن تظاهرات تاکید می کنیم و قتل و آدم ربایی را محکوم می کنیم.

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد، به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، احمد الصافی در خطبه نماز جمعه امروز با قرائت بیانیه مرجعیت عالی دینی گفت: ما بر لزوم بهبود اوضاع معیشتی مناطق آزاد شده از دست گروههای تروریستی تاکید می‌کنیم.

وی افزود: نبرد برای اصلاحات در کشور کمتر از نبرد با تروریسم نیست. عراقی‌ها قادر هستند که نبرد برای اصلاحات را مدیریت و در آن پیروز شوند؛ همانطور که در نبرد با تروریسم پیروز شدند.

نماینده مرجعیت عالی دینی تصریح کرد: ما بر مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات تاکید می‌کنیم و همگان باید بر این امر پافشاری کنند.

احمد الصافی گفت: باید سلاح در انحصار حکومت باشد. ما همه عملیات قتل و آدم ربایی از جمله جنایت اخیر را تقبیح می‌کنیم.

وی افزود: ما از دستگاه‌های امنیتی می‌خواهیم که عاملان جنایت الوثبه را شناسایی کنند. تاکید می‌کنیم که دستگاه قضایی مرجع است.

الصافی گفت: ما به شدت جنایت پلید و هولناک منطقه الوثبه را تقبیح می‌کنیم و خواهان بازخواست عاملان آن هستیم.

وی افزود: اندوهبار است که شمار زیادی به تماشای این صحنه و آویزان کردن (قربانی) پرداختند.

نماینده مرجعیت عالی دینی گفت: ساختارسازی ارتش و سایر نیروهای مسلح باید براساس اصول حرفه‌ای قوی باشد؛ به گونه‌ای وفاداری این نیروها به میهن باشد.‎

احمد الصافی با هشدار درباره پیامدهای تکرار جنایت الوثبه گفت: حادثه منطقه السنک و حوادث ترور و آدم ربایی بار دیگر بر اهمیت انحصار همه سلاح‌ها در دستان حکومت تاکید می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز