امام جمعه نیر: پیشرفت کشور مرهون وحدت حوزه و دانشگاه است


امام جمعه نیر: پیشرفت کشور مرهون وحدت حوزه و دانشگاه است

اردبیل - ایرنا- امام جمعه شهرستان نیر با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت آیت‌الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: پیشرفت کشور مرهون وحدت این دو مرکز علمی است.

حجت الاسلام و المسلمین 'آیت نعمتی ' در خطبه های نماز جمعه نیر افزود: ارتباط روحانیت باید با دانشگاه افزایش یابد و اگر وحدت حوزه و دانشگاه به معنای واقعی اتفاق بیفتد ، از نظر علمی جامعه با رشد خوبی مواجه خواهد بود.

وی بیان کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب تلاش می‌کنند این وحدت را در هم شکنند تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند که باید در این زمینه بسیار هوشیار بود.

حجت الاسلام نعمتی به خدمت‌رسانی از سوی مسوولان به مردم اشاره کرد و افزود: تحریم‌های ناجوانمردانه از سوی کشورهای مستکبر بر کشورمان تحمیل شده که باید با درایت خنثی شود و از سویی مردم در فشار قرار نگیرند.

او اضافه کرد: خدمت صادقانه به مردم، ارزش و ثواب بالایی دارد و هیچ دینی به اندازه اسلام، مسوولان را برای خدمت به مردم تشویق نکرده است

امام جمعه نیر به اهمیت صله رحم و نیکی به پدرو مادر هم تاکید کرد و گفت صله رحم سفارش ائمه اطهار(ع) بوده و مایه برکت زندگی است و باید این سنت حسنه در تمام ایام سال انجام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید